جستجو در بایگانی
برای جستجو در عنوان حداقل ۴ حرف وارد کنید.
//

_____.

//

_____.

_

_

_

 
 
more_vert مقاله علمی و پژوهشی چالش های مدیریت تلویزیون ، رسانه های نوین و بازار آگهی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی چالش های مدیریت تلویزیون ، رسانه های نوین و بازار آگهی

مقاله علمی و پژوهشی" مدیریت تلویزیون ، رسانه های نوین و بازار آگهی " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به مدیریت تلویزیون ، رسانه های نوین و بازار آگهی ، اقتصاد رسانه ، مدیریت رسانه ، صنعت تبلیغات ، آگهی تبلیغاتی ، آگهی تلویزیونی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی تبلیغات تجاری شبکه های ماهواره ای و سبک زندگی زنان

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی تبلیغات تجاری شبکه های ماهواره ای و سبک زندگی زنان

مقاله علمی و پژوهشی" تبلیغات تجاری شبکه های ماهواره ای و سبک زندگی زنان " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به تبلیغات تجاری شبکه های ماهواره ای و سبک زندگی زنان ، شبکه های تلویزیونی ، کارکرد فرهنگی و آگهی تجاری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی نظریه پردازی در تبلیغات و آگهی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی نظریه پردازی در تبلیغات و آگهی

مقاله علمی و پژوهشی" نظریه پردازی در تبلیغات و آگهی " مقاله ای است در 31 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به نظریه پردازی در تبلیغات و آگهی ، بینامتن ، الگوی خطی ، ساخت اجتماعی و گفتمان اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert نرم افزار طراحی حرفه ای ست تبلیغاتی Xara Page & Layout Designer

ادامه مطلب

closeنرم افزار طراحی حرفه ای ست تبلیغاتی Xara Page & Layout Designer

نرم افزار طراحی حرفه ای ست تبلیغاتی - Xara Page & Layout Designer 11.2.3.40788 حرفه ای ترین ابزار طراحی لوگو، آگهی، پوستر، بروشور، خبرنامه و ...MAGIX Page & Layout Designer یک برنامه کاربردی قابل اعتماد است که برای کمک به شما در ایجاد یک تصویر تجاری حرفه ای، طراحی شده است. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید لوگوی شرکت خود را طراحی کنید و نیز می توانید موارد بازاریابی و تبلیغاتی مورد نیاز خود را در بهترین کیفیت ممکن ایجاد کنید.با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی محصولات و یا خدمات خود را با استفاده از آگهی ها، پوسترها، بروشورها، خبرنامه ها و ... به بازار معرفی کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزر MAGIX Page & Layout Designer:- مجموعه کاملی از قالب ها- قالب بندی متن- Magic snap برای تنظیم گرافیک سریع- PDF workflow- خروجی آماده چاپ- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

more_vert مقاله تحلیل محتوای تصویر زن در تبلیغات تلویزیون

ادامه مطلب

closeمقاله تحلیل محتوای تصویر زن در تبلیغات تلویزیون

مقاله علمی و پژوهشی " تحلیل محتوای تصویر زن در تبلیغات تلویزیون" مقاله ای است در 31 صفحه و با 18 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد مطالعات زنان و خانواده منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث عقب‌نشینی روانی؛ کلیشه‌های جنسیتی؛ لمس اشیاء؛ مناسکی شدن؛ تبلیغات تلویزیون پرداخته شده است چکیده مقاله آگهی‌های بازرگانی به‌عنوان یکی از برنامه‌های تلویزیونی در نمایش و بازتولید جایگاه زنان در جامعه و تداوم کلیشه‌های جنسیتی مؤثرند. هدف اصلی این پژوهش بررسی و مطالعه کلیشه‌های جنسیتی موجود در آگهی‌های بازرگانی است. برای نیل به این مقصود از نظریه نمایش جنسیت گافمن و فنای نمادین تاچمن استفاده نموده‌ایم. در این پژوهش آگهی‌ها ابتدا با توجه به موضوع، تفکیک شده‌اند، سپس به بررسی کلیشه‌های جنسیتی پرداخته شده­است تا مشخص شود آیا در آگهی‌های بازرگانی ایران به‌ویژه با توجه به محتوا، از این حیث تفاوتی در کلیشه‌سازی وجود دارد. روش مورد استفاده در این پژوهش تحلیل محتوای کمی است. جامعه آماری مورد نظر عبارت است از آگهی‌های پخش‌شده در ساعات پربیننده 23-20 از سه شبکه سراسری پرمخاطب سیما (اول، دوم و سوم) از نیمه فروردین تا پایان خرداد 1392، روش گردآوری داده‌ها نیز پرسش­نامه معکوس می‌باشد. نتایج پژوهش حاکی است در آگهی‌ها میان جنسیت بازیگر نقش با حضور در آگهی، شخصیت اصلی آگهی، شیوه تماس با اشیاء، مناسکی شدن فرمان‌بری، نوع شغل، عقب‌نشینی روانی، حضور در موقعیت خانواده و صدای راوی رابطه معنادار وجود دارد و موضوع آگهی در شیوه نمایش تفاوتی ایجاد نمی‌کند. علت این امر، تداوم، ثبات و حضور پررنگ کلیشه‌های جنسیتی به شکل قوی در انواع آگهی، ورای موضوع آن است، که، در همه انواع آن، بازتولید می‌شود. عنوان مقاله [English] Content Analysis of the Portrayal of Woman in Television Advertisements چکیده [English] Commercial advertisements as one of television’s programs are effective in presentation and reproduction of women’s position in society and continuity of gender stereotypes. The main purpose of this research is the study of gender stereotypes. In this regard, theory of gender representation of Goffman and symbolic annihilation of Tuchman were used. In this study firstly, the advertisements were segregated according to their subjects and then were studied regarding their gender stereotypes to specify if there is in Iran, differentiation in stereotyping. The method used was quantitative content analysis with reverse questionnaire. Population was commercial advertisements from 20:00 to 23:00 among three channels (channel 1, 2 and 3). The results showed that there is significant relation between gender of performer and presence in advertisements, main character of advertisements, touching of objects, ritual subordination, and voice of narrator and the subject of the advertisements do not affect their method of presentation. This is due to the outstanding stability of gender stereotypes in commercial advertisements behind the subject of advertisements. According to these results, gender stereotypes are re-produced and depicted regardless of what the subject of advertisements is.  کلیدواژه‌ها [English] mental retreat, Gender Stereotypes, touching of objects, ritual subordination, television advertisement دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند 

more_vert مقاله علمی و پژوهشی نشانه شناسی تبلیغات کودکان

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی نشانه شناسی تبلیغات کودکان

مقاله علمی و پژوهشی" نشانه شناسی تبلیغات کودکان " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به نشانه شناسی تبلیغات کودکان ، آگهی های تجاری ، تبلیغات تلویزیونی ، پیام های بازرگانی ، نظریه یادگیری اجتماعی و جاذبه تبلیغ اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert نرم افزار طراحی بنرهای متحرک حرفه ای Banner Generator Pro

ادامه مطلب

close نرم افزار طراحی بنرهای متحرک حرفه ای Banner Generator Pro

نرم افزار طراحی بنرهای متحرک حرفه ای - Banner Generator Pro 2.0 ایجاد بنرهای تبلیغاتی حرفه ای برای معرفی محصولات شما استفاده از آگهی ها و بنرهای تبلیغاتی یک راه آسان و مؤثر برای تبلیغ محصولات و یا خدمات شما می باشد. اگر قصد دارید، شخصاً بنرهای تبلیغاتی محصولات و یا خدمات خود را طراحی کنید و هیچ تجربه قبلی نیز در این زمینه نداشته اید، می توانید با استفاده از نرم افزار Banner Generator Pro به سرعت و به راحتی، در عرض چند دقیقه عکس ها و بنرهای تبلیغاتی حرفه ای را ایجاد کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار Banner Generator Pro:- ایجاد سریع و آسان آگهی ها ی تبلیغاتی- ایجاد آسان بنرهای تبلیغاتی متحرک- امکان انتخاب بنرهای از پیش ساخته شده در نرم افزار و یا سایز های بنر سفارشی- امکان انتخاب از بین ده ها آیکن و تصویر موجود در نرم افزار- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز- و ...

more_vert نرم افزار طراحی بنرهای متحرک حرفه ای Banner Generator Pro

ادامه مطلب

closeنرم افزار طراحی بنرهای متحرک حرفه ای Banner Generator Pro

 نرم افزار طراحی بنرهای متحرک حرفه ای - Banner Generator Pro 2.0 ایجاد بنرهای تبلیغاتی حرفه ای برای معرفی محصولات شمااستفاده از آگهی ها و بنرهای تبلیغاتی یک راه آسان و مؤثر برای تبلیغ محصولات و یا خدمات شما می باشد. اگر قصد دارید، شخصاً بنرهای تبلیغاتی محصولات و یا خدمات خود را طراحی کنید و هیچ تجربه قبلی نیز در این زمینه نداشته اید، می توانید با استفاده از نرم افزار Banner Generator Pro به سرعت و به راحتی، در عرض چند دقیقه عکس ها و بنرهای تبلیغاتی حرفه ای را ایجاد کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار Banner Generator Pro:- ایجاد سریع و آسان آگهی ها ی تبلیغاتی- ایجاد آسان بنرهای تبلیغاتی متحرک- امکان انتخاب بنرهای از پیش ساخته شده در نرم افزار و یا سایز های بنر سفارشی- امکان انتخاب از بین ده ها آیکن و تصویر موجود در نرم افزار- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

more_vert مقاله علمی و پژوهشی تسهیل گری تجاری سازی پژوهش های دانش مدیریت دولتی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی تسهیل گری تجاری سازی پژوهش های دانش مدیریت دولتی

مقاله علمی و پژوهشی" تسهیل گری تجاری سازی پژوهش های دانش مدیریت دولتی " مقاله ای است که در 28  صفحه در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت دولتی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به تسهیل گری تجاری سازی پژوهش های دانش مدیریت دولتی ، پژوهش دانشگاهی ، پژوهش مدیریت دولتی ، تجاری سازی ، تجاری سازی مدیریت دولتی ، توسعه کسب و کار و نوآوری اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله بررسی اثر غیرخطی نرخ ارز واقعی بر تراز تجاری ایران

ادامه مطلب

closeمقاله بررسی اثر غیرخطی نرخ ارز واقعی بر تراز تجاری ایران

مقاله بررسی اثر غیرخطی نرخ ارز واقعی بر تراز تجاری ایران: رویکرد رگرسیون انتقال ملایم مقاله علمی و پژوهشی " بررسی اثر غیرخطی نرخ ارز واقعی بر تراز تجاری ایران: رویکرد رگرسیون انتقال ملایم" مقاله ای است در 24 صفحه و با 30 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد سیاست ها و پژوهشهای اقتصادی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث تراز تجاری، رگرسیون انتقال ملایم، نرخ ارز واقعی پرداخته شده است چکیده مقاله نظریه­های سنتی اقتصادبین­الملل برکاهش ارزش پول ملی به عنوان سیاستی کارا جهت کاهش کسری تراز تجاری تأکید می­کنند. ادبیات اخیرضمن تأکید بر اثر مبهم کاهش ارزش پول ملی بر تراز تجاری احتمال واکنش نامتقارن متغیرهای تجاری به تغییرات نرخ ارز را مورد تأکید قرار می­دهند. در این راستا هدف مطالعه حاضر بررسی اثر غیرخطی نرخ ارز واقعی بر تراز تجاری با استفاده از رویکرد رگرسیون انتقال ملایم طی سال­های 1395-1360 و به صورت فصلی می­باشد. نتایج حاصل از برآورد الگو، ضمن تأیید اثر غیرخطی نرخ ارز واقعی بر تراز تجاری حاکی از این می­باشد که اثرگذاری متغیرهای  نرخ ارز واقعی، درجه باز بودن تجاری و نرخ رشد تولید ناخالص داخلی  بر تراز تجاری بسته به رژیمی دارد که اقتصاد در آن قرار گرفته است. همچنین نتایج نشان می‌دهد که به طور کلی مجموع ضرایب نرخ ارز واقعی در رژیم اول اثر مثبت و در رژیم دوم اثر منفی بر تراز تجاری گذاشته است. همچنین مجموع ضرایب نرخ رشد تولید ناخالص داخلی در رژیم اول و دوم اثر منفی  بر تراز تجاری داشته است. از سویی مجموع ضرایب درجه باز بودن تجاری در رژیم اول اثر منفی و در رژیم دوم اثر مثبتی بر تراز تجاری داشته­اند. دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert مقاله یکپارچگی تجاری و همزمانی سیکل‌های تجاری درکشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی برحسب ترتیبات منطقه‌ای

ادامه مطلب

closeمقاله یکپارچگی تجاری و همزمانی سیکل‌های تجاری درکشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی برحسب ترتیبات منطقه‌ای

  مقاله علمی و پژوهشی " یکپارچگی تجاری و همزمانی سیکل‌های تجاری درکشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی برحسب ترتیبات منطقه‌ای" مقاله ای است در 24 صفحه و با 32 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد سیاست ها و پژوهشهای اقتصادی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث همگرایی تجاری، همزمانی سیکل‌های تجاری، کشورهای عضو OIC، بلوک‌بندی‌های منطقه‌ای پرداخته شده است چکیده مقاله نظریه‌های جدید در عرصه تجارت بین الملل به این موضوع اشاره دارندکه یکپارچگی تجاری و افزایش حجم تجارت بین کشورها می‌توانند همزمانی در سیکل‌های تجاری آنها را تقویت نماید. مقاله حاضر به بررسی این موضوع بین 57 کشور اسلامی و به تفکیک سه گروه بندی منطقه‌ای عمده اسلامی می‌پردازد. نتایج تجربی که از اندازه‌گیری شاخص‌های همزمانی سیکل‌های تجاری و یکپارچگی بدست آمده است نشان می‌دهندکه هم درکل و هم در گروه‌بندی‌های منطقه‌ای، روند یکپارچگی تجاری و همزمانی سیکل‌های تجاری به‌ویژه طی دوره زمانی (2005-1990) افزایش قابل توجهی یافته است. همچنین، عضویت در بلوک‌بندی‌های منطقه‌ای به طور قابل توجهی در همزمان شدن سیکل‌های تجاری و افزایش شدت تجارت دو جانبه در کشورهای عضو تاثیر مثبت بر جای گذارده است. واژه‌های کلیدی: دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert بسته نرم افزاری قدرتمند Corporate Identity Designer

ادامه مطلب

closeبسته نرم افزاری قدرتمند Corporate Identity Designer

بسته نرم افزاری قدرتمند Corporate Identity Designer 4.0 سه نرم افزار قدرتمند Corporate Identity Designer یک بسته نرم افزاری شامل سه برنامه قدرتمند LogoSmartz ،Banner Designer Pro و Business Stationery Pro جهت طراحی حرفه ای لوگو، طراحی حرفه ای بنر و طراحی نوشت افزار تجاری می باشد. هریک از این برنامه ها دارای ویژگی های خاصی می باشند. LogoSmartz:- دارای صدها قالب از پیش طراحی شده و حرفه ای لوگو- قابلیت تنظیم الگوها و اضافه کردن افکت، تغییر رنگ و فونت- دسترسی به بیش از 4000 تصاویر با کیفیت بالا و بیش از 100 فونت برای ساخت آرم- سفارشی کردن هر عکس و فونت- آپلود تصاویر خود، تغییر اندازه و اعمال جلوه های ویژه- اضافه کردن متن و ویرایش متن خود با علامت متمایز کننده و taglines Banner Designer Pro- طراحی بنر های فلش جذاب با استفاده از قالب- ساخت بنر در هر اندازه، اضافه کردن اشکال به طراحی- سفارشی کردن تصاویر از سیستم شما و همچنین ویرایش اندازه، جهت، روشنایی و کنتراست- دسترسی به طیف وسیعی از فونت ها، تغییر رنگ فونت و اندازه- بنرهای انیمیشن با افکت های از پیش تنظیم شده و اضافه کردن سبک به بنر شما- ذخیره بنر در فرمت SWF یا HTML Business Stationery Pro- انتخاب از قالب های جذاب برای طراحی لوازم التحریر کسب و کار مانند کارت ویزیت، سربرگ، خبرنامه، پوستر و پاکت نامه- تنظیم قالب ها و اضافه کردن تصاویر خود و اشکال برای ساختن لوازم التحریر اختصاصی- قابلیت چاپ در هر اندازه و ذخیره فایل برای استفاده های بعدی- طراحی آگهی های شرکت و بازاریابی قابلیت های کلیدی نرم افزار Corporate Identity Designer:- توانایی طراحی حرفه ای لوگو- قابلیت طراحی حرفه ای بنر- امکان طراحی لوازم التحریر تجاری- دارای قالب های از پیش آماده

more_vert مقاله امکان سنجی تشکیل بلوکهای تجاری: ایران و کشورهای منتخب

ادامه مطلب

closeمقاله امکان سنجی تشکیل بلوکهای تجاری: ایران و کشورهای منتخب

مقاله علمی و پژوهشی " امکان سنجی تشکیل بلوکهای تجاری: ایران و کشورهای منتخب" مقاله ای است در 16 صفحه و با 11 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد سیاست ها و پژوهشهای اقتصادی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث یکپارچگی تجاری، نظریه جاذبه، اتحادیه های تجاری، داده های تابلویی پرداخته شده است چکیده مقاله یکپارچگی اقتصادی نوعی سیاست بازرگانی است که موجب کاهش یا حذف موانع و محدودیتهای تجاری تبعیض آمیز میان کشورهای عضو و هم بسته می شود. در واقع یکپارچگی اقتصادی زمانی صورت می گیرد که گروهی از کشورها، سیاست های بازرگانی مشترک را به نفع یکدیگر و در راستای افزایش توان تجاری خود مورد تصویب قرار می دهند که این هماهنگی سیاستهای تجاری می تواند بین دو یا بیشتر از دو کشور صورت گیرد. در حقیقت هر نوع توافقی که براساس آن کشورها سیاستهای پولی، مالی و تجاری خود را هماهنگ کنند به یکپارچگی اشاره دارد. مطالعه حاضر به بررسی اثر یکپارچگی تجاری بر جریان تجاری بین ایران و بلوکهای منتخب طی دوره زمانی 2003-1992 پرداخته و در این راستا از روش "داده های تابلویی" بهره گرفته است. براساس نتایج به دست آمده یکپارچگی تجاری بین ایران و اتحادیه اروپا، کشورهای حوزه خلیج فارس، کشورهای گروه D8 و کشورهای جنوب شرق آسیا موجب خلق تجارت می شود که در میان این اتحادیه ها، اتحادیه اروپا و اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا از قدرت بیشتری برخوردار است. دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert مقاله علمی و پژوهشی تبلیغات تجاری تلویزیون و انتخاب محصولات از طرف مشتریان

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی تبلیغات تجاری تلویزیون و انتخاب محصولات از طرف مشتریان

مقاله علمی و پژوهشی" تبلیغات تجاری تلویزیون و انتخاب محصولات از طرف مشتریان " مقاله ای است در 32 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به تبلیغات تجاری تلویزیون و انتخاب محصولات از طرف مشتریان ، الگوی مصرف ، اعتماد مشتریان و جذابیت تبلیغات تجاری  نووری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله شوک‌های رابطه مبادله و تراز تجاری در ایران

ادامه مطلب

closeمقاله شوک‌های رابطه مبادله و تراز تجاری در ایران

مقاله علمی و پژوهشی " شوک‌های رابطه مبادله و تراز تجاری در ایران: آیا اثر هاربرگر ـ لارسن ـ متزلر وجود دارد؟" مقاله ای است در 18 صفحه و با 20 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد سیاست ها و پژوهشهای اقتصادی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث تراز تجاری، رابطه مبادله، اثر هاربرگر - لارسن - متزلر، الگوی خودگرسیون برداری ساختاری پرداخته شده است چکیده مقاله هدف این مقاله، بررسی اثر شوک رابطه مبادله بر تراز تجاری در قالب فرضیه اثر هاربرگر ـ لارسن ـ متزلر در اقتصاد ایران است. طبق این اثر، افزایش برون‌زای موقت رابطه مبادله در اقتصادهای کوچک باز موجب بهبود موقتی تراز تجاری این کشورها می‌شود، اما با گذشت زمان این ارتباط از بین رفته و میرا می‌گردد. به‌منظور بررسی الگوی سیستماتیک واکنش‌های تراز تجاری به شوک‌های رابطه مبادله از روش خود رگرسیون‌برداری ساختاری در دوره زمانی (1389ـ 1338) استفاده شده است. متغیرهای الگو عبارتند از رابطه مبادله، تراز تجاری و تولید ناخالص داخلی. نتایج تجربی موید وجود اثر هاربرگر ـ لارسن ـ متزلر در اقتصاد ایران است، به این معنا که شوک‌های مثبت رابطه مبادله در کوتاه‌مدت باعث بهبود تراز تجاری می‌شود، اما این اثر به‌سرعت میرا می‌شود. دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert مقاله علمی و پژوهشی رهبری تحول گرا و عملکرد تجاری

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی رهبری تحول گرا و عملکرد تجاری

مقاله علمی و پژوهشی" رهبری تحول گرا و عملکرد تجاری " مقاله ای است که در18 صفحه در مجلات معتبر علمی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به رهبری تحول گرا و عملکرد تجاری ، ترغیب ذهنی و انگیزش الهام بخش اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert نرم افزار پردازش و ویرایش تصاویر PhotoLine

ادامه مطلب

closeنرم افزار پردازش و ویرایش تصاویر PhotoLine

 نرم افزار پردازش و ویرایش تصاویر - PhotoLine v21.00 برنامه پردازش تصویر قدرتمند، ارائه متن قابل تغییر، لایه های تصویر و بردار نرم افزار PhotoLine ابزار ترسیم تصویر، ویرایش برداری، تبدیل دسته ای، ویرایش وب و ... با ویژگی های بسیار می باشد. این نرم افزار از لایه های عکس، بردار و متن پشتیبانی می کند. مدیریت رنگ با پروفایل ICC، ذخیره اسناد PDF، کار با اسناد بیشتر از یک صفحه، ساخت کتابچه، تقویم دیواری، آگهی، ساخت اسلایدشو، بررسی داده های EXIF و IPTC، اضافه و ویرایش کلمات کلیدی، ساخت فلش انیمیشن، جستجوی پیشرفته، مدیریت رنگ، اعمال فیلترها، ضبط عملیات، چاپ اتیکت، پوستر و انیمیشن ها و ... از امکانات این نرم افزار می باشد. این نرم افزار از بسیاری فرمت های تصویری پشتیبانی می کند. قابلیت های کلیدی نرم افزار PhotoLine:- پشتیبانی از Lab و CMYK- قابلیت مدیریت رنگ با پروفایل های ICC- قابلیت پردازش تصاویر دیجیتالی- قابلیت روتوش، اصلاح و ...- دستکاری و بررسی داده های IPTC و EXIF- توانایی تغییر نام عکس ها و ساخت کاتالوگ- قابلیت ساخت گالری های HTML- امکان اضافه کردن و ویرایش کلمات- قابلیت جستجوی قدرتمند- توانایی ساخت تقویم و بارکد- قابلیت ساخت فلش و GIF انیمیشن- امکان گرفتن خروجی وب- امکان ساخت دکمه و نقشه های عکس- قابلیت تبدیل دسته ای- توانایی ساخت اسلاید شو- قابلیت چاپ اسناد چند صفحه ای، آگهی و اتیکت- پشتیبانی از USB- قابلیت پشتیبانی از چندین پردازنده- امکان ثبت عملیات- پشتیبانی از ویندوز 98/NT4/2000/ME/XP/Vista

more_vert مقاله کاربست اخلاقی کیفری در ضمانت اجرای نقض اسرار تجاری از منظر فقه امامیه، حقوق ایران و آمریکا

ادامه مطلب

closeمقاله کاربست اخلاقی کیفری در ضمانت اجرای نقض اسرار تجاری از منظر فقه امامیه، حقوق ایران و آمریکا

مقاله علمی و پژوهشی " کاربست اخلاقی کیفری در ضمانت اجرای نقض اسرار تجاری از منظر فقه امامیه، حقوق ایران و آمریکا " مقاله ای است در 20 صفحه و با 28 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد پژوهشهای اخلاقی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث حقوق مالکیت فکری, اسرار تجاری, نقض, ضمانت اجرای کیفری پرداخته شده است اسرار تجاری از شاخه های ارزشمند مالکیت فکری هستند که مانند اموال مادی نیازمند حمایت در برابر هرگونه تعرض و تجاوز اشخاص می باشند. بنابر این حفظ و صیانت از اسرار تجاری, غالب کشورهای پیشرفته و در حال توسعه را به تدوین قواعد حقوقی خاص ناظر به حمایت کیفری از این دارایی بسیار ارزشمند سوق داده است. در این مقاله پس از بیان کلیاتی از مالکیت فکری,اسرار تجاری و مالیت آن, و برخی مفاهیم مرتبط با این موضوع پرداخته شده است و در نهایت ارزیابی حمایت کیفری از اسرار تجاری از منظر فقه امامیه, حقوق ایران و آمریکا مورد بررسی قرار گرفته است و هدف این مقاله مقایسه حمایت کیفری از دیدگاه فقهای امامیه, حقوق ایران و آمریکا است که نتایج آن حاکی از این است که مخالفت برخی از فقها با اصل حمایت از مالکیت فکری فاقد استدلال قانونی بوده و همچنین بطور صریح هم به حمایت کیفری توجه نداشته اند و موضع حقوق ایران در مقایسه با حقوق آمریکا نسبت به حمایت همه جانبه از اسرار تجاری ناکارآمد و ضعیف می باشد. دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert مقاله علمی و پژوهشی تبلیغات تجاری و ارزش های فرهنگی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی تبلیغات تجاری و ارزش های فرهنگی

مقاله علمی و پژوهشی" تبلیغات تجاری و ارزش های فرهنگی " مقاله ای است در 25 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به تبلیغات تجاری و ارزش های فرهنگی ، خانواده سبز ، ارزشهای سنتی و ارزش های مدرن اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی سرمایه اجتماعی و تجاری سازی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی سرمایه اجتماعی و تجاری سازی

در این مقاله علمی و پژوهشی که در 22 صفحه و با 18 عنوان فهرست منبع ارائه شده است سرمایه اجتماعی ،تجاری سازی ، دانشگاه ، تجاری سازی بین رشته ای مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و در زمینه یافته های پژوهشی بحث و بررسی شده و نتایج آماری ارائه گردیده است دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد از نتایج این پژوهش و تحقیق علمی می توانند در رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد به عنوان یکی از منابع استفاده نمایند.