مقالات مدیریت رسانه
مقاله علمی و پژوهشی تبلیغات رسانه های بازار کار
تاریخ 30 خرداد 1398 ساعت 12:33:49
کد خبر: 001571

مقاله علمی و پژوهشی" تبلیغات رسانه های بازار کار " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به تبلیغات رسانه های بازار کار ، فرصت های شغلی ، جویندگان شغلی ، تبلیغات رسانه ای ، مبانی بازار کار ، سیاست بازار کار و تنظیم بازار کار اشاره شده است.
محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.
مطالب مرتبط:
- مقاله علمی و پژوهشی چالش های مدیریت تلویزیون ، رسانه های نوین و بازار آگهی
- مقاله علمی و پژوهشی اسلام هراسی در تبلیغات غرب
- مقاله علمی و پژوهشی تبلیغات بازرگانی در صدا و سیما
- مقاله علمی و پژوهشی اینترنت و تبلیغات بازرگانی
- مقاله علمی و پژوهشی کودکان و تبلیغات بازرگانی
- مقاله علمی و پژوهشی تبلیغات بازرگانی و محدودیت های آن
- مقاله علمی و پژوهشی مبانی و اصول تبلیغات سیاسی
- مقاله علمی و پژوهشی نشانه شناسی تبلیغات کودکان
- مقاله علمی و پژوهشی راهکارهای تبلیغات سیاسی در انتخابات
- مقاله علمی و پژوهشی نظریه پردازی در تبلیغات و آگهی