مقالات مدیریت رسانه
مقاله علمی و پژوهشی جایگاه طنز در مطبوعات ایران
تاریخ 25 خرداد 1398 ساعت 19:58:44
کد خبر: 001549
مقاله علمی و پژوهشی جایگاه طنز در مطبوعات ایران

مقاله علمی و پژوهشی" جایگاه طنز در مطبوعات ایران " مقاله ای است در 24 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .

در این مقاله علمی و پژوهشی به جایگاه طنز در مطبوعات ایران ، نظریات طنز ، نظریه کارناوال ، نظریه مسئولیت اجتماعی و مصاحبه عمقی اشاره شده است.

محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.