مقالات مدیریت رسانه
مقاله علمی و پژوهشی روابط عمومی ، تکریم ارباب رجوع و عملکرد سازمانی
تاریخ 24 خرداد 1398 ساعت 23:23:21
کد خبر: 001534

مقاله علمی و پژوهشی" روابط عمومی ، تکریم ارباب رجوع و عملکرد سازمانی " مقاله ای است در 18 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .

در این مقاله علمی و پژوهشی به روابط عمومی ، تکریم ارباب رجوع و عملکرد سازمانی ، مشتری مداری ، نظریه سیستمی و ارزشیابی عملکرد اشاره شده است.

محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.