مقالات مدیریت رسانه
مقاله علمی و پژوهشی نقش تلویزیون در ایجاد و تقویت فضای عمومی
تاریخ 23 خرداد 1398 ساعت 13:29:39
کد خبر: 001514

مقاله علمی و پژوهشی" نقش تلویزیون در ایجاد و تقویت فضای عمومی " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .

در این مقاله علمی و پژوهشی به نقش تلویزیون در ایجاد و تقویت فضای عمومی ، نظریه هابرماس ، مدیریت رسانه ، حوزه عمومی و گستره همگانی اشاره شده است.

محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.