مقالات مدیریت رسانه
مقاله علمی و پژوهشی جایگاه محصولات فرهنگی و سند چشم انداز 1404
تاریخ 20 خرداد 1398 ساعت 14:08:58
کد خبر: 001491

مقاله علمی و پژوهشی" جایگاه محصولات فرهنگی و سند چشم انداز 1404" مقاله ای است در 24 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .

در این مقاله علمی و پژوهشی به جایگاه محصولات فرهنگی و سند چشم انداز 1404، برنامه پنجم توسعه ، سیاستهای فرهنگی ، تبلیغات تجاری ، برند برتر و کالای فرهنگی اشاره شده است.

محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.