مقالات مدیریت رسانه
مقاله علمی و پژوهشی شبکه های اجتماعی و افکار عمومی
تاریخ 19 خرداد 1398 ساعت 00:38:37
کد خبر: 001479

مقاله علمی و پژوهشی" شبکه های اجتماعی و افکار عمومی " مقاله ای است در 12 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .

در این مقاله علمی و پژوهشی به شبکه های اجتماعی و افکار عمومی ، یک سویگی ، دوسویگی ، چندسویگی ، برانگیختگی و گشودگی اشاره شده است.

محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.