مقالات مدیریت رسانه
مقاله علمی و پژوهشی شبکه های اجتماعی ، رسانه های هوشمند و برندینگ آنلاین
تاریخ 16 خرداد 1398 ساعت 16:50:16
کد خبر: 001468
مقاله علمی و پژوهشی شبکه های اجتماعی ، رسانه های هوشمند و برندینگ آنلاین

مقاله علمی و پژوهشی" شبکه های اجتماعی ، رسانه های هوشمند و برندینگ آنلاین " مقاله ای است در 18 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .

در این مقاله علمی و پژوهشی به شبکه های اجتماعی ، رسانه های هوشمند و برندینگ آنلاین ، شبکه مجازی ، برند ، برندینگ ، بازاریابی هوشمند و وب هوشمند اشاره شده است.

محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.