مقالات مدیریت رسانه
مقاله علمی و پژوهشی مخاطبان فعال و مصرف فرهنگی و رسانه ای
تاریخ 12 خرداد 1398 ساعت 13:55:49
کد خبر: 001444

مقاله علمی و پژوهشی" مخاطبان فعال و مصرف فرهنگی و رسانه ای " مقاله ای است در 18 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به مخاطبان فعال و مصرف فرهنگی و رسانه ای ، هویت ، مقاومت ، مخاطبان پراکنده و اقتدار مصرف کننده اشاره شده است.
محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.
مطالب مرتبط:
- مقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی
- مقاله علمی و پژوهشی مصرف فرهنگی و سریال های ماهواره ای
- مقاله علمی و پژوهشی ارتباطات گرافیکی و جذب مخاطبان
- مقاله علمی و پژوهشی سریال های تلویزیونی ماهواره ای و جذب مخاطبان
- مقاله علمی و پژوهشی نهادهای فرهنگی و محصولات فرهنگی و هنری
- مقاله علمی و پژوهشی توسعه سواد رسانه ای و سازمانهای فرهنگی و رسانه ای
- مقاله علمی و پژوهشی مصرف رسانه و هویت ملی
- مقاله علمی و پژوهشی رسانه ها و اسطوره مصرف گرایی
- مقاله علمی و پژوهشی مصرف رسانه های ارتباطی و سرمایه اجتماعی معلمان
- مقاله علمی و پژوهشی مصرف رسانه و سرمایه گذاری دارایی های مالی