مقالات مدیریت رسانه
مقاله علمی و پژوهشی جایگاه مخاطب در سیاستگذاری خبری
تاریخ 10 خرداد 1398 ساعت 01:35:57
کد خبر: 001423
مقاله علمی و پژوهشی جایگاه مخاطب در سیاستگذاری خبری

مقاله علمی و پژوهشی" جایگاه مخاطب در سیاستگذاری خبری " مقاله ای است در 26 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .

در این مقاله علمی و پژوهشی به جایگاه مخاطب در سیاستگذاری خبری ، رسانه خبری ، مدرسان ارتباطات ، انواع مخاطب و نظریه تاثیر اشاره شده است.

محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.