مقالات مدیریت رسانه
مقاله علمی و پژوهشی تبلیغات تجاری و ارزش های فرهنگی
تاریخ 26 اردیبهشت 1398 ساعت 15:26:45
کد خبر: 001347

مقاله علمی و پژوهشی" تبلیغات تجاری و ارزش های فرهنگی " مقاله ای است در 25 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .

در این مقاله علمی و پژوهشی به تبلیغات تجاری و ارزش های فرهنگی ، خانواده سبز ، ارزشهای سنتی و ارزش های مدرن اشاره شده است.

محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.