همه پایه‌ها
more_vert کتاب تئوری و عمل در روابط عمومی

دانلود فایل

closeکتاب تئوری و عمل در روابط عمومی

کتاب تئوری و عمل در روابط عمومی و ارتباطات اثر استاد میرسعید قاضی یکی از کتاب های با ارزش کاربردی، علمی و تاریخی است که بارها تجدید چاپ شده است.  خلاصه تئوری و عمل در روابط عمومی و ارتباطات نویسنده کتاب : علی میر سعید قاضی  

همه پایه‌ها
more_vert خلاصه کتاب روابط عمومی و تبلیغات

دانلود فایل

closeخلاصه کتاب روابط عمومی و تبلیغات

نکته اول اینکه دانسته وشناخته ایم که خواه ناخواه در فعالیت های تبلیغی و در کلیت آن بر خلاف روابط عمومی که قناعت محور و اساس است، مؤلفه ترغیب نقش عمده واصلی را ایفاء می کند. فصل اولتعریف روابط عمومی:روابط عمومی تعاریف گوناگونی دارد اما در یک جمله کوتاه ونسبتاً نزدیک به مفهوم (( آینه تمام نمای یک موسسه است)) .بخش بزرگ رسالت روابط عمومی ها ارائه کردن ، نشان دادن وانتشار وپخش فعالیتها وعملکردهای واقعی دستگاه زیربط به جامعه ، گروه و جمعیتی که بنحوی با آنها در ارتباط هستند می باشد .و در نهایت روابط عمومی عبارتست از (( ابلاغ اطلاعات واقعی مؤسسه به مخاطبین زیربط و کسب نظریات انها به منظور ایجاد حس تفاهم )) .

همه پایه‌ها
more_vert تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات

دانلود فایل

closeتاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات

به گفته یکی از نظریه پردازان تبلیغات، اعتماد یکی از بزرگ ترین مشکلات تبلیغات به ویژه تبلیغات اینترنتی است. به خصوص در عصر قدرت مشتری... پنج تکنیک مهم در تبلیغات،به ویژه تبلیغات نوین: 1.تکنیک گریز از بن بست تبلیغات: بر اساس این تکنیک ، ساختن یک سایت و تبلیغات آن در شبکه جهانی اینترنت مانند ساختن ویترین مغازه در یک بن بست است . زیرا کسی از آدرس سایت ها به خودی خود خبر ندارد.و باید به نحوی با نشانی سایت آشنا شود و به آن مراجعه کند. پس اولین سوالی که باید از خود بپرسید این است که چه طور و با چه تکنیکی میتوانید مخاطبان را وادار به بازدید از سایت کنید.

همه پایه‌ها
more_vert خلاصه کتاب سواد بصری

دانلود فایل

closeخلاصه کتاب سواد بصری

اگر اختراع چاپ توانست سود کلامی را جهانی سازد، مطمئنا اختراع دوربین عکاسی و پیشرفت روزافزون آن نیز دستیابی به سواد بصری عمومی، این ضرورت آموزشی بلند مدت را میسر ساخت. توانایی ساخت که مدتها فقط در اختیار آن دسته از هنرمندانی بود که سالها صرف آموختن هنر خود کرده بودند، حال در اختیار عموم قرار گرفت و بالطبع در کنار آن آموختن سواد بصری چیزی بود که لازم به نظر می رسید.

همه پایه‌ها
more_vert کتاب مدیریت روابط عمومی

دانلود فایل

closeکتاب مدیریت روابط عمومی

مدیریت روابط عمومی تألیف: وی.کی ترجمه دکتر رحمان سعیدی فصل اول: اصول و جایگاه روابط عمومی هافصل دوم: روابط عمومی چیست و چرا ؟فصل سوم: اصول روابط عمومیفصل چهارم: محتوای سازمانی روابط عمومیفصل پنجم: مشاوره روابط عمومیفصل ششم: آموزش روابط عمومیفصل هفتم: روابط عمومی به عنوان بخشی از وظایف دیگرفصل هشتم: اجرافصل نهم: اداره مطبوعات و رئیس اداره مطبوعات

همه پایه‌ها
more_vert پاورپوینت و کاربرد آن در روابط عمومی

دانلود فایل

closeپاورپوینت و کاربرد آن در روابط عمومی

پاورپوینت PowerPoint نرم افزاری ساده و کارآمد برای ساخت برنامه های چندرسانه ای کوچک (مانند کاتالوگ های الکترونیکی و برنامه های اطلاع رسانی ساده) است. معمولاً بیشترین مورد استفاده از پاورپوینت در مورد ساخت سیستم تصویری قابل نمایش در سمینارها و جلسات مهم می باشد. وجود الگوهای از