جستجو در بایگانی
برای جستجو در عنوان حداقل ۴ حرف وارد کنید.
//

_____.

//

_____.

_

_

_

 
 
همه پایه‌ها
more_vert مقاله علمی و پژوهشی بررسی تطبیقی به کارگیری نرم خبرها

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی بررسی تطبیقی به کارگیری نرم خبرها

مقاله علمی و پژوهشی" بررسی تطبیقی به کارگیری نرم خبرها " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به بررسی تطبیقی به کارگیری نرم خبرها ، بی بی سی ، ساختار روزنامه نگاری ، برجسته سازی و نرم خبر اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

همه پایه‌ها
more_vert هوش منطقی و آموزش ریاضی

دانلود فایل

closeهوش منطقی و آموزش ریاضی

شاید بیشترین ارتباط بین هوش های گاردنر و موفقیت ریاضی، وابسته به هوش ریاضی- منطقی باشد اما برای به کارگیری این هوش نیز باید به دانش آموزان کمک کرد.  تهیه کننده: سیده فاطمه حسینی 

همه پایه‌ها
more_vert فعالیت بودار!!

دانلود فایل

closeفعالیت بودار!!

 دیگر آن روزها گذشته که معلم در کلاس درس، تنها حساب و کتاب به دانش آموز می‌آموخت، امروز معلمان باید الفبای زندگی را هم به دانش‌آموزان بیاموزند.    مهارت‌های مختلف در هر کودکی با توجه به رشد و افزایش درک او بروز می‌کند. یکی از این مهارت‌ها دست‌ورزی است که پایه بسیاری دیگر از مهارت‌ها مانند نقاشی کشیدن و نوشتن محسوب می‌شود و در واقع شامل به کارگیری عضلات ظریف سر انگشتان دست است./ یارسال مطلب توسط فاطمه یزدان نژاد

همه پایه‌ها
more_vert مقاله تاثیر تمرینات ریتمیک بر عمق بخشی آرام سازی جودوکاران تیم ملی

دانلود فایل

closeمقاله تاثیر تمرینات ریتمیک بر عمق بخشی آرام سازی جودوکاران تیم ملی

مقاله علمی و پژوهشی" تاثیر تمرینات ریتمیک بر عمق بخشی آرام سازی جودوکاران تیم ملی " مقاله ای است در 17 صفحه با 26 عنوان فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی با رویکرد رشد و یادگیری حرکتی و ورزشی منتشر شده است .در این مقاله علمی و پژوهشی موضوعات آرام سازی؛ تمرین ریتمیک؛ جودو کارمطرح شده است محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

همه پایه‌ها
more_vert اختلال ریاضی

دانلود فایل

closeاختلال ریاضی

تعداد زیادی از دانش آموزان مقاطع ابتدائی، راهنمایی و دبیرستان در یاد گیری دروس ریاضی مشکل دارند، و با اینکه به اندازه دانش آموزان همسان خود تلاش می کنند، پیشرفت مورد انتظار را ندارند مشکلات یاد گیری کودکان در زمینه ریاضیات در مقایسه با سایر زمینه های اختلالات ویژه در یاد گیری مانند خواندن و نوشتن، کمتر مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است در حالیکه مشکلات ریاضی از جمله مشکلات بسیار شایع در حوزه پیشرفت تحصیلی هستن، این مشکلات به گونه ای هستند که موجب می شوند دانش آموزان کم استعدادتر از آنچه هستند به نظر برسند و در محیط مدرسه احساس آرامش نکنند. این کودکان به دلیل ناکامی های زیاد در درس ریاضی هرگاه با چیزهایی روبرو می شوند که شباهت به حساب دارد، نومید و دل سرد می شوند. نگرش کودک به مسئله عامل بسیار مهمی است و زمانی که این مشکل به خوبی از دیگر مسائل تفکیک شد، لازم است برای کودک آموزشها و فعالیت هایی تدارک دیده شود که احتمال موفقیت وی در آنها زیاد است. در غیر این صورت نمی توان از کودک موفقیت چندانی انتظار داشت. لذا دادن آموزش های مورد نیاز و ایجاد حساسیت نسبت به ویژه گی های این گروه از دانش آموزان به کسانی که با آنان سر و کار دارند، امری ضروری به نظر می رسد.

همه پایه‌ها
more_vert تربیت و فناوری های نوین

دانلود فایل

closeتربیت و فناوری های نوین

در دنیای پرشتاب فناوری‌های نوین، ابزارهای ارتباطی نظیر موبایل، رایانه و .... به‌عنوان یک فرصت یا تهدید، دست‌اندرکاران تربیت نسل جوان را با چالشی بزرگ روبه‌رو کرده است. فناوری رسانه‏ای به عنوان یکی از پیامدهای مدرنیسم، با حضور در خانواده‌ها ، کارکردهای خانواده را تغییر داده است. استفاده گسترده از این فناوری و امکان دسترسی آسان به منابع اطلاعاتی و متنوع باعث به وجود آمدن شکاف تربیتی بین آموزه های خانواده و فرزندان شده است.

همه پایه‌ها
more_vert اختلال املا

دانلود فایل

closeاختلال املا

در یاد گیری املاء یک کلمه، سه عامل موثر می باشد: الف- شنیدن              ب- دیدن وتجسم ذهنی کلمه       ج- نوشتن کلمه با توجه به این سه عامل، زمانی دانش آموز کلمه را به درستی خواهد نوشت که آن کلمه را خوب بشنود،در ذهن خود آن را خوب تجسم کند و در نهایت بتواند کلمه را بنویسد.

همه پایه‌ها
more_vert تکلیف

دانلود فایل

closeتکلیف

تکلیف شب یکی از ابزارهای ارزشیابی مستمر در فرایند آموزشی است. ارزشیابی مستمر یا سازنده بخشی از فرآیند آموزش تلقی می شود به این معنا که ارزشیابی در جریان آموزش جاری است و معلم به طور مرتب با آن درگیر است. آن چه که ارزشیابی را پویا و سازنده می کند نحوه ی استفاده از نتایج آن است.