جستجو در بایگانی
برای جستجو در عنوان حداقل ۴ حرف وارد کنید.
//

_____.

//

_____.

_

_

_

 
 
more_vert مقاله علمی و پژوهشی بازنمایی هویت ملی در مجموعه های تاریخی تلویزیون

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی بازنمایی هویت ملی در مجموعه های تاریخی تلویزیون

مقاله علمی و پژوهشی" بازنمایی هویت ملی در مجموعه های تاریخی تلویزیون " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به بازنمایی هویت ملی در مجموعه های تاریخی تلویزیون ، امر سیاسی ، سیاست فرهنگی ، نظریه هژمونی و نظریه گرامشی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی نقش تلویزیون در ایجاد و تقویت فضای عمومی

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی نقش تلویزیون در ایجاد و تقویت فضای عمومی

مقاله علمی و پژوهشی" نقش تلویزیون در ایجاد و تقویت فضای عمومی " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به نقش تلویزیون در ایجاد و تقویت فضای عمومی ، نظریه هابرماس ، مدیریت رسانه ، حوزه عمومی و گستره همگانی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی چالش های مدیریت تلویزیون ، رسانه های نوین و بازار آگهی

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی چالش های مدیریت تلویزیون ، رسانه های نوین و بازار آگهی

مقاله علمی و پژوهشی" مدیریت تلویزیون ، رسانه های نوین و بازار آگهی " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به مدیریت تلویزیون ، رسانه های نوین و بازار آگهی ، اقتصاد رسانه ، مدیریت رسانه ، صنعت تبلیغات ، آگهی تبلیغاتی ، آگهی تلویزیونی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی تلویزیون های ماهواره ای و نگرش دختران به روابط پیش از ازدواج

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی تلویزیون های ماهواره ای و نگرش دختران به روابط پیش از ازدواج

مقاله علمی و پژوهشی" تلویزیون های ماهواره ای و نگرش دختران به روابط پیش از ازدواج " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به تلویزیون های ماهواره ای و نگرش دختران به روابط پیش از ازدواج ، نگرش ، دگرگونی ارزشی و ماهواره اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی رادیو تلویزیون ، خدمت عمومی و قرن بیستم

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی رادیو تلویزیون ، خدمت عمومی و قرن بیستم

مقاله علمی و پژوهشی" رادیو تلویزیون ، خدمت عمومی و قرن بیستم" مقاله ای است در 35  صفحه با معرفی 50 منبع که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به رادیو تلویزیون ، فضای عمومی ، نئولیبرالیسم ، مقررات زدایی ، خصوصی سازی ، جهانی سازی ، خدمت عمومی و قرن بیستم اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی تبلیغات تجاری تلویزیون و انتخاب محصولات از طرف مشتریان

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی تبلیغات تجاری تلویزیون و انتخاب محصولات از طرف مشتریان

مقاله علمی و پژوهشی" تبلیغات تجاری تلویزیون و انتخاب محصولات از طرف مشتریان " مقاله ای است در 32 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به تبلیغات تجاری تلویزیون و انتخاب محصولات از طرف مشتریان ، الگوی مصرف ، اعتماد مشتریان و جذابیت تبلیغات تجاری  نووری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی الگوی مطلوب برنامه های دینی تلویزیون

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی الگوی مطلوب برنامه های دینی تلویزیون

مقاله علمی و پژوهشی" الگوی مطلوب برنامه های دینی تلویزیون " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به الگوی مطلوب برنامه های دینی تلویزیون ، برنامه دینی ، صنعت رسانه ، رسانه دینی ، دیدگاه ابزار گرایانه ، دیدگاه ذات گرایانه و نظریه همگرا اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی منابع مالی و تولید اخبار تلویزیون

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی منابع مالی و تولید اخبار تلویزیون

مقاله علمی و پژوهشی" منابع مالی و تولید اخبار تلویزیون " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به منابع مالی و تولید اخبار تلویزیون ، اتاق خبر ، منابع سرمایه ای ، کمیت خبر ، کیفیت خبر ، نظریه سیستمها ، اقتصاد رسانه و نظریه اقتصاد رسانه اشاره  نووری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و شیوه های نظارتی مادران بر مصرف تلویزیون ماهواره

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و شیوه های نظارتی مادران بر مصرف تلویزیون ماهواره

مقاله علمی و پژوهشی" سواد رسانه ای و شیوه های نظارتی مادران بر مصرف تلویزیون ماهواره " مقاله ای است در 26 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد رسانه ای و شیوه های نظارتی مادران بر مصرف تلویزیون ماهواره ، کنترل والدین ، تکنولوژی نوین ارتباطی ، ارزشهای اجتماعی و فرزندپروری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert دعوت به قدرت

دانلود فایل

closeدعوت به قدرت

وقتی کودک حرف‌شنوی ندارد، علت را بررسی کنید :گوش نکردن به حرف والدین و بی‌توجهی به درخواست آنها، یکی از روش‌هایی است که معمولا کودکان با استفاده از آن، بزرگ‌سالان را به جنگ قدرت دعوت کنند... 

more_vert خود‌کنترلی مقوایی!!

دانلود فایل

closeخود‌کنترلی مقوایی!!

در اطراف ما، مسائل وسوسه‌انگیز بسیاری وجود دارد و در این دنیای مدرن روز به روز بر تعداد آنها افزوده می‌شود. آنچه به طور معمول اتفاق می‌افتد، این است که ما بی‌اختیار به سمت تلویزیون، کامپیوتر و یا گوشی همراه کشیده می‌شویم و ساعتها از وقت خود را از دست می دهیم، در حالی‌که چشمانی خسته و سردرد، نصیبمان می شود.

more_vert مقاله فرآیند تغییر ارزشهای اخلاقی از منظر گربنر و نقد آن

دانلود فایل

closeمقاله فرآیند تغییر ارزشهای اخلاقی از منظر گربنر و نقد آن

مقاله علمی و پژوهشی " فرآیند تغییر ارزشهای اخلاقی از منظر گربنر و نقد آن" مقاله ای است در 18 صفحه و با 28 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد پژوهشهای اخلاقی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث ارزش اخلاقی، نظریه کاشت، جورج گربنر، تلویزیون پرداخته شده است چکیده مقاله جورج گربنر (George Gerbner) استاد رشته ارتباطات و بنیانگذار «نظریه کاشت»، براین باور بود که تلویزیون، عناصر مهمی از جمله مذهب و ارزشهای اخلاقی را بین جمعیتهای ناهمگن، به اشتراک می گذارد. و به لحاظ عمق و نفوذ زیاد، نگرش و ادراک و تصورات افراد و حتی ارزشهای اخلاقی او را تغییر می دهد. این نظریه ابتدا مورد استقبال محققان در غرب واقع شد. پیش فرضهای پوزیتویستی گربنر وفرآیند تغییر ارزشهای اخلاقی در این نظریه، ضرورت تحقیق در امکان یا امتناع تغییر ارزشها را موجب شده است. این مقاله با روش توصیفی- تحلیلی ضمن بررسی امکان یا امتناع تغییر ارزشهای اخلاقی در نگاه برخی مکاتب اخلاقی، مبنای پوزیتویستی گربنر را نقد نموده و فرآیند تغییرپذیری ارزشهای اخلاقی را در دو حوزه اخلاق و ارتباطات مورد مطالعه قرار داده است. و با تبیین مبانی نظریه پرداز کاشت، فرآیند تغییر ارزشهای اخلاقی را در نگاه «گربنر» مورد نقد قرار می دهد. دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert کیفیت حضور والدین

دانلود فایل

closeکیفیت حضور والدین

کیفیت حضور والدین کنار فرزندان، مهم تر از کمیت است. 

more_vert مقاله علمی و پژوهشی نقش رسانه و سقف شیشه ای در ارتقاء جایگاه زنان

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی نقش رسانه و سقف شیشه ای در ارتقاء جایگاه زنان

مقاله علمی و پژوهشی" نقش رسانه و سقف شیشه ای در ارتقاء جایگاه زنان " مقاله ای است که در18 صفحه و با 19 عنوان فهرست در مجلات معتبر علمی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به نقش رسانه ، سقف شیشه ای،تلویزیون، رسانه های جمعی و ارتقاء جایگاه زنان اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله تحلیل محتوای تصویر زن در تبلیغات تلویزیون

دانلود فایل

closeمقاله تحلیل محتوای تصویر زن در تبلیغات تلویزیون

مقاله علمی و پژوهشی " تحلیل محتوای تصویر زن در تبلیغات تلویزیون" مقاله ای است در 31 صفحه و با 18 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد مطالعات زنان و خانواده منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث عقب‌نشینی روانی؛ کلیشه‌های جنسیتی؛ لمس اشیاء؛ مناسکی شدن؛ تبلیغات تلویزیون پرداخته شده است چکیده مقاله آگهی‌های بازرگانی به‌عنوان یکی از برنامه‌های تلویزیونی در نمایش و بازتولید جایگاه زنان در جامعه و تداوم کلیشه‌های جنسیتی مؤثرند. هدف اصلی این پژوهش بررسی و مطالعه کلیشه‌های جنسیتی موجود در آگهی‌های بازرگانی است. برای نیل به این مقصود از نظریه نمایش جنسیت گافمن و فنای نمادین تاچمن استفاده نموده‌ایم. در این پژوهش آگهی‌ها ابتدا با توجه به موضوع، تفکیک شده‌اند، سپس به بررسی کلیشه‌های جنسیتی پرداخته شده­است تا مشخص شود آیا در آگهی‌های بازرگانی ایران به‌ویژه با توجه به محتوا، از این حیث تفاوتی در کلیشه‌سازی وجود دارد. روش مورد استفاده در این پژوهش تحلیل محتوای کمی است. جامعه آماری مورد نظر عبارت است از آگهی‌های پخش‌شده در ساعات پربیننده 23-20 از سه شبکه سراسری پرمخاطب سیما (اول، دوم و سوم) از نیمه فروردین تا پایان خرداد 1392، روش گردآوری داده‌ها نیز پرسش­نامه معکوس می‌باشد. نتایج پژوهش حاکی است در آگهی‌ها میان جنسیت بازیگر نقش با حضور در آگهی، شخصیت اصلی آگهی، شیوه تماس با اشیاء، مناسکی شدن فرمان‌بری، نوع شغل، عقب‌نشینی روانی، حضور در موقعیت خانواده و صدای راوی رابطه معنادار وجود دارد و موضوع آگهی در شیوه نمایش تفاوتی ایجاد نمی‌کند. علت این امر، تداوم، ثبات و حضور پررنگ کلیشه‌های جنسیتی به شکل قوی در انواع آگهی، ورای موضوع آن است، که، در همه انواع آن، بازتولید می‌شود. عنوان مقاله [English] Content Analysis of the Portrayal of Woman in Television Advertisements چکیده [English] Commercial advertisements as one of television’s programs are effective in presentation and reproduction of women’s position in society and continuity of gender stereotypes. The main purpose of this research is the study of gender stereotypes. In this regard, theory of gender representation of Goffman and symbolic annihilation of Tuchman were used. In this study firstly, the advertisements were segregated according to their subjects and then were studied regarding their gender stereotypes to specify if there is in Iran, differentiation in stereotyping. The method used was quantitative content analysis with reverse questionnaire. Population was commercial advertisements from 20:00 to 23:00 among three channels (channel 1, 2 and 3). The results showed that there is significant relation between gender of performer and presence in advertisements, main character of advertisements, touching of objects, ritual subordination, and voice of narrator and the subject of the advertisements do not affect their method of presentation. This is due to the outstanding stability of gender stereotypes in commercial advertisements behind the subject of advertisements. According to these results, gender stereotypes are re-produced and depicted regardless of what the subject of advertisements is.  کلیدواژه‌ها [English] mental retreat, Gender Stereotypes, touching of objects, ritual subordination, television advertisement دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند 

more_vert مقاله علمی و پژوهشی رسانه های اجتماعی و استراتژی های نوظهور رسانه ها

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی رسانه های اجتماعی و استراتژی های نوظهور رسانه ها

مقاله علمی و پژوهشی" رسانه های اجتماعی و استراتژی های نوظهور رسانه ها " مقاله ای است در 16  صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه های اجتماعی و استراتژی های نوظهور رسانه ها، سازمان رسانه ای ، تلویزیون ، صنعت خبر و فیس بوک اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی برنامه های کودک صدا و سیما و خانواده

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی برنامه های کودک صدا و سیما و خانواده

مقاله علمی و پژوهشی" برنامه های کودک صدا و سیما و خانواده " مقاله ای است در 18 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به برنامه های کودک صدا و سیما و خانواده ، تلویزیون ، تحلیل شکاف موزون ، برجسته سازی ، نظریه کاشت و یادگیری اجتماعی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی مدل های ارتباطی ، ارتقاء آگاهی و حقوق شهروندی

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی مدل های ارتباطی ، ارتقاء آگاهی و حقوق شهروندی

مقاله علمی و پژوهشی" مدل های ارتباطی ، ارتقاء آگاهی و حقوق شهروندی " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به مدل های ارتباطی ، ارتقاء آگاهی و حقوق شهروندی ، رادیو تلویزیون ، مخاطب فعال و برجسته سازی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی رسانه موسیقی و جوانان ایرانی

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی رسانه موسیقی و جوانان ایرانی

مقاله علمی و پژوهشی" رسانه موسیقی و جوانان ایرانی " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه موسیقی و جوانان ایرانی ، مخاطب ، تلویزیون ماهواره ای ، ماهواره ، فضای نوین رسانه ای ، وزارت فرهنگ ، حوزه هنری ، شبکه من و تو و تعامل دوسویه اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی سازمانهای رسانه ای و شیوه های تامین مالی

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی سازمانهای رسانه ای و شیوه های تامین مالی

مقاله علمی و پژوهشی" سازمانهای رسانه ای و شیوه های تامین مالی " مقاله ای است در 24 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سازمانهای رسانه ای و شیوه های تامین مالی ، اقتصاد رسانه ، درآمدزایی ، مالکیت دولتی ، اقتصاد تلویزیون ، رسانه های گروهی و رسانه های جهان اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.