جستجو در بایگانی
برای جستجو در عنوان حداقل ۴ حرف وارد کنید.
//

_____.

//

_____.

_

_

_

 
 
more_vert مقاله علمی و پژوهشی جایگاه مخاطب در سیاستگذاری خبری

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی جایگاه مخاطب در سیاستگذاری خبری

مقاله علمی و پژوهشی" جایگاه مخاطب در سیاستگذاری خبری " مقاله ای است در 26 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به جایگاه مخاطب در سیاستگذاری خبری ، رسانه خبری ، مدرسان ارتباطات ، انواع مخاطب و نظریه تاثیر اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی ارتباطات مخاطره ، ارتباطات بحران ، مفاهیم و نظریه ها

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی ارتباطات مخاطره ، ارتباطات بحران ، مفاهیم و نظریه ها

مقاله علمی و پژوهشی" ارتباطات مخاطره ، ارتباطات بحران ، مفاهیم و نظریه ها " مقاله ای است در 25 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به ارتباطات مخاطره ، ارتباطات بحران ، مفاهیم و نظریه ها و روزنامه نگاری بحران اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert فراخوان پذیرش مدرس در دانشگاه علمی کاربردی

ادامه مطلب

closeفراخوان پذیرش مدرس در دانشگاه علمی کاربردی

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از ابلاغ دستورالعمل فراخوان دعوت به همکاری متقاضیان تدریس سال ۱۳۹۸ در دانشگاه جامع علمی کاربردی به روسا و سرپرستان واحدهای استانی خبر داد. به گزارش روز دوشنبه دانشگاه جامع علمی کاربردی، مختار جلالی جواران گفت: این دستورالعمل در خصوص نیازسنجی مدرسان سال ۹۸، با برنامه­ ریزی و ظرفیت ­های در نظر گرفته شده برای هر استان به مراکز آموزشی ارسال شده است و مراکز آموزشی باید حداکثر تا ۱۳ آبان ماه ۹۸ فرم های مربوطه را تکمیل کنند. جلالی جواران افزود: پس از جمع بندی و اعتبارسنجی، اطلاعات مراکز آموزشی توسط واحد استانی در قالب فرم شماره ۲، حداکثر تا ۲۰ آبان ماه باید به این معاونت در ستاد مرکزی ارسال شود. وی عنوان کرد: واحدهای استانی این دانشگاه باید در چارچوب­ مأموریت ­های هر مرکز، صرفاً جهت تأمین نیازهای واقعی و کمبودهای موجود از نظر مدرس با توجه به دوره­ های در حال اجرا و همچنین پیش بینی مراکز برای دوره­ های مورد تقاضا در پذیرش­ های آتی در قالب گروه درس­ های پیوست صورت پذیرد؛ به نحوی­ که تأمین مدرسان مورد نیاز برای نیم سال ­های آتی طبق زمان­ بندی مناسب انجام شود. معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: لازم است برنامه­ ریزی و اقدامات از سوی واحدهای استانی، مطابق زمان بندی اعلام شده برای برگزاری هر چه بهتر این فراخوان به ­عمل آید.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی روزنامه نگاری کنشگر و ارتباطات توسعه

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی روزنامه نگاری کنشگر و ارتباطات توسعه

مقاله علمی و پژوهشی" روزنامه نگاری کنشگر و ارتباطات توسعه " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به روزنامه نگاری کنشگر و ارتباطات توسعه ، جامعه شبکه ای ، ارتباطات مشارکتی ، میراث فرهنگی و ارتباطات سنتی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert دفترچه سئوالات آزمون دکترای رشته علوم ارتباطات سال 1396

ادامه مطلب

closeدفترچه سئوالات آزمون دکترای رشته علوم ارتباطات سال 1396

دفترچه آزمون دکترای دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در رشته علوم ارتباطات سال 1396 در این دفترچه 80 سئوال در زمینه روزنامه نگاری ، رسانه های جمعی ، نظریه های ارتباطات و فرهنگ ، و روش های پژوهش در علوم ارتباطات ارائه شده است دفترچه سئوالات این آزمون برای علاقمندان دوره های دکترا و فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد ارائه گردیده است

more_vert مقاله علمی و پژوهشی ارتباطات سیاسی و قدرت نرم

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی ارتباطات سیاسی و قدرت نرم

مقاله علمی و پژوهشی" ارتباطات سیاسی و قدرت نرم " مقاله ای است در 23 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به ارتباطات سیاسی و قدرت نرم ، ارتباطات بین الملل ، مفهوم ارتباط سیاسی ، عناصر ارتباط سیاسی و جنگ عراق اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی هوش هیجانی و ارتباطات اثربخش

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی هوش هیجانی و ارتباطات اثربخش

مقاله علمی و پژوهشی" هوش هیجانی و ارتباطات اثربخش " مقاله ای است که در20 صفحه در مجلات معتبر علمی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به هوش هیجانی ،قدرت سازگاری، کنترل فشار روانی  و ارتباطات اثربخش اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی ارتباطات اثر بخش و سکوت سازمانی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی ارتباطات اثر بخش و سکوت سازمانی

مقاله علمی و پژوهشی" ارتباطات اثر بخش و سکوت سازمانی " مقاله ای است که در 20 صفحه در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت دولتی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به ارتباطات اثر بخش، سکوت مطیع ، سکوت تدافعی ، سکوت نوع دوستانه و سکوت سازمانی اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی ارتباطات بین فردی و پیامدهای سازمانی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی ارتباطات بین فردی و پیامدهای سازمانی

مقاله علمی و پژوهشی" ارتباطات بین فردی و پیامدهای سازمانی " مقاله ای است که در 20  صفحه در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت دولتی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به ارتباطات بین فردی، رفتارهای منافقانه و پیامدهای سازمانی اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی رسانه دینی و ارتباطات

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی رسانه دینی و ارتباطات

مقاله علمی و پژوهشی" رسانه دینی و ارتباطات " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه دینی و ارتباطات ، رویکرد محتوامحور ، رویکرد فناورمحور ، رویکرد اعتدال محور و اقسام رسانه اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی مکاتب فرهنگ و ارتباطات

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی مکاتب فرهنگ و ارتباطات

مقاله علمی و پژوهشی" مکاتب فرهنگ و ارتباطات " مقاله ای است در 8  صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به مکاتب فرهنگ و ارتباطات، مطالعات فرهنگی ، فرهنگ توده ای ، دیدگاه انتقادی و مکاتب فرهنگی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی آمریکایی سازی ارتباطات سیاسی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی آمریکایی سازی ارتباطات سیاسی

مقاله علمی و پژوهشی" آمریکایی سازی ارتباطات سیاسی " مقاله ای است در 19 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به آمریکایی سازی ارتباطات سیاسی ، تبلیغات سیاسی ، استراتژی رسانه ای و دموکراسی رسانه محور اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert سئوالات آزمون دکترای سال 97 رشته علوم ارتباطات

ادامه مطلب

closeسئوالات آزمون دکترای سال 97 رشته علوم ارتباطات

بانک مقالات ایران برای آشنایی هر بیشتر دانشجویان و علاقمندان سئوالات آزمون دکترای سال 97 دانشگاهها و موسسات آموزش عالی را منتشر می نماید   برای دریافت سئوالات آزمون دکترای رشته علوم ارتباطات سال 97  از لینک زیر استفاده نمائید  

more_vert مقاله علمی و پژوهشی تحقیق تاریخی ، شیوه ها و کاربرد آن در ارتباطات

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی تحقیق تاریخی ، شیوه ها و کاربرد آن در ارتباطات

مقاله علمی و پژوهشی" تحقیق تاریخی ، شیوه ها و کاربرد آن در ارتباطات " مقاله ای است در 19 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به تحقیق تاریخی ، شیوه ها و کاربرد آن در ارتباطات، روایت ، تحلیل ، منابع دست اول ، منابع دست دوم ، نقد درونی و نقد بیرونی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله بررسی همسویی ارزشهای اخلاقی و ارتباطات سازمانی

ادامه مطلب

closeمقاله بررسی همسویی ارزشهای اخلاقی و ارتباطات سازمانی

مقاله علمی و پژوهشی " بررسی همسویی ارزشهای اخلاقی و ارتباطات سازمانی (مورد مطالعه : شرکت ارتباطات زیرساخت)" مقاله ای است در 15 صفحه و با 25 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد پژوهشهای اخلاقی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث ارزش های اخلاقی،ارتباطات سازمانی ، تعهد ، عدالت ، مسئولیت پذیری و مشارکت پرداخته شده است چکیده مقاله عنوان مقاله : هدف این پژوهش بررسی همسویی ارزش های اخلاقی و ارتباطات سازمانی است که مطالعه آن در شرکت ارتباطات زیرساخت انجام گردیده است . با توجه به این که تا کنون در مورد همسویی ارزش های اخلاقی و ارتباطات سازمانی تحقیقی صورت نگرفته ، بررسی انجام شده می تواند همسویی ارزشهای اخلاقی با ارتباطات سازمانی را نمایان سازد. جامعه آماری مدیران و کارکنان شرکت ارتباطات زیرساخت می باشد که با توجه به نمونه آماری 284 نفر به صورت نمونه گیری طبقه ای انتخاب شده اند . روش پژوهش توصیفی پیمایشی می باشد . گرداوری داده ها از طریق پرسشنامه انجام و از پرسشنامه های پژوهشی اعم از پرسشنامه هانت و همکاران (1989) ، سینگاپکدی و همکاران (1996) و مقیمی (1394) استفاده شده است . برای روایی ، ابتدا پرسشنامه در اختیار چند تن از متخصصان و مدیران ارشد سازمان قرار گرفت و به تائید آنها رسید و جهت پایایی نیز از طریق نرم افزار SPSS با آزمون کرونباخ قابلیت اعتماد نشان داده شد . یافته های پژوهش نیز نشان داد که در روابط رسمی حاکم در سازمان تنها مولفه مسئولیت پذیری در ارزشهای اخلاقی رابطه مستقیم و معنی داری را ایجاد و در روابط غیر رسمی مولفه های تعهد ، عدالت ، مسئولیت پذیری و مشارکت در ارزشهای اخلاقی رابطه مستقیم و معنی داری را ایجاد می کند و همچنین با تحلیل رگرسیون تعیین گردید که همسویی ارزشهای اخلاقی و ارتباطات سازمانی در سازمان وجود دارد. دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert مقاله علمی و پژوهشی ارتباطات گرافیکی و جذب مخاطبان

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی ارتباطات گرافیکی و جذب مخاطبان

مقاله علمی و پژوهشی" ارتباطات گرافیکی و جذب مخاطبان " مقاله ای است در 18 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به ارتباطات گرافیکی و جذب مخاطبان ، روابط عمومی ، ارتباط تصویری ، گرافیک محیطی ، نظریه اشاعه ، نظریه نوآوری ، نظریه میشل فوکو و وسایل ارتباط جمعی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی مردم نگاری و کاربرد آن در ارتباطات

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی مردم نگاری و کاربرد آن در ارتباطات

مقاله علمی و پژوهشی" مردم نگاری و کاربرد آن در ارتباطات " مقاله ای است در 22  صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به مردم نگاری و کاربرد آن در ارتباطات ، انواع مردم نگاری ، روش کیفی ، بازتابندگی ، امپکس ، اتیکس ، مردم نگاری کلاسیک ، مردم نگاری فرایندی و مردم نگاری مقطعی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله بررسی نقش ارتباطی شنود مؤثر و تعهد سازمانی

ادامه مطلب

closeمقاله بررسی نقش ارتباطی شنود مؤثر و تعهد سازمانی

مقاله علمی و پژوهشی " بررسی نقش ارتباطی شنود مؤثر و تعهد سازمانی" مقاله ای است در 25 صفحه و با 51 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد مدیریت منابع انسانی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث ارتباطات؛ تعهد سازمانی؛ ارتباطات مؤثر؛ شنود مؤثر پرداخته شده است چکیده مقاله در دنیای امروز، به‌دلیل اهمیت ارتباطات، گوش دادن مؤثر دارای اهمیت ویژه‌ای است. مدیران، با گوش دادن مؤثر می‌توانند به نتایج مطلوب از جمله تعهد سازمانی دست یابند. این تحقیق، در دو سازمان تأمین اجتماعی و جهاد کشاورزی استان قم صورت گرفته است که نمونه‌ی آماری آن 210 نفر از کارکنان را دربرمی‌گیرد. تعداد 30 پرسش‌نامه به‌طور تصادفی در جامعه‌ی مورد مطالعه توزیع و پس از جمع‌آوری پرسش‌نامه‌ها ضریب پایایی (آلفای کرونباخ ) 92/0 به‌دست آمد و با اصلاحات نهایی به 95/0 رسید. برای سنجش روایی، تعداد 15 پرسش‌نامه با نظر استادان، مدرسان و کارشناسان مدیریت توزیع و با انجام اصلاحات، نهایی شد. پرسش‌نامه‌ها در سه بخش جمعیت‌شناختی و بررسی تعهد سازمانی با 30 سؤال و بررسی شنود مؤثر با 15 سؤال تنظیم شد. نتایج تحقیق، حاکی از آن است که بین مؤلفه‌ی مهارت شنود مؤثر و تعهد سازمانی کارکنان، رابطه‌ی مثبت و معنا‌داری وجود دارد. هم‌چنین، بین مهارت شنود مؤثر و تعهد عاطفی، مستمر و هنجاری رابطه‌ای معنادار و مثبت وجود دارد. براساس آزمون‌های انجام شده بر روی داده‌ها، از نظر رابطه‌ی مهارت شنود مؤثر با تعهد، مؤلفه‌های تعهد مستمر و تعهد عاطفی در رتبه‌ی اول و تعهد هنجاری در رتبه‌ی دوم قرار گرفت. عنوان مقاله [English] Reviewing the Communicative Role of Effective Listening And Commitment چکیده [English] Effective listening has become very essential due to the importance of communication in today’s world. With effective listening, managers can achieve desirable results including organizational commitment. This research has been conducted in two organizations of social insurance and cultural Jihad in Qom province, including 210 of their employees. 30 questionnaires were randomly distributed among the subject. We came about with a correlation coefficient of 0.92, which rose to 0.95 after modification. Getting the recommendations of scholars, professors, and experts of management, 15 questionnaires were applied for testing reliability after modification. The questionnaires were classified into three demographical parts for testing organizational commitment (30 questions) and effective listening (15 questions). The results indicated that there was a positive and significant relation between effective listening skill and organizational commitment of the employees. Positive and significant relation was also found between effective listening and emotional, normal, and consistency commitments. Regarding the relation between effective listening and commitment, the results of the tests on the data indicated that consistency commitment and emotional commitment were ranked as the first, and normal commitment occupied the second position کلیدواژه‌ها [English] communication, organizational commitment, Effective Listening, Effective Communication دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواننداز محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert مقاله علمی و پژوهشی ارتباطات شبکه ای و رهبری مخاطب در شبکه های اجتماعی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی ارتباطات شبکه ای و رهبری مخاطب در شبکه های اجتماعی

مقاله علمی و پژوهشی" ارتباطات شبکه ای و رهبری مخاطب در شبکه های اجتماعی " مقاله ای است در 10 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به ارتباطات شبکه ای و رهبری مخاطب در شبکه های اجتماعی ، رسانه اجتماعی ، فضای مجازی ، وب 2 و شبکه رایانه ای اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی اندیشه امام خمینی، ارتباطات اجتماعی و روابط سیاسی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی اندیشه امام خمینی، ارتباطات اجتماعی و روابط سیاسی

مقاله علمی و پژوهشی" اندیشه امام خمینی، ارتباطات اجتماعی و روابط سیاسی " مقاله ای است در 21 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به اندیشه امام خمینی، ارتباطات اجتماعی و روابط سیاسی ، انقلاب اسلامی و جامعه دینی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.