جستجو در بایگانی
برای جستجو در عنوان حداقل ۴ حرف وارد کنید.
//

_____.

//

_____.

_

_

_

 
 
more_vert مقاله علمی و پژوهشی سریال های تلویزیونی ماهواره ای و جذب مخاطبان

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی سریال های تلویزیونی ماهواره ای و جذب مخاطبان

مقاله علمی و پژوهشی" سریال های تلویزیونی ماهواره ای و جذب مخاطبان " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سریال های تلویزیونی ماهواره ای و جذب مخاطبان ، سریال ماهواره ، شبکه جم ، سریال حریم سلطان و سریال کوزی گونی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی سریال های تلویزیونی ماهواره ای و فرهنگ نامگذاری مردم

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی سریال های تلویزیونی ماهواره ای و فرهنگ نامگذاری مردم

مقاله علمی و پژوهشی" سریال های تلویزیونی ماهواره ای و فرهنگ نامگذاری مردم " مقاله ای است در 18 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سریال های تلویزیونی ماهواره ای و فرهنگ نامگذاری مردم ، جامعه شناسی نام ، تحولات فرهنگی ، سریال عشق ممنوع ، سریال عشق و جزا و سریال ایزل اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی سریال های ماهواره ای و سبک زندگی

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی سریال های ماهواره ای و سبک زندگی

مقاله علمی و پژوهشی" سریال های ماهواره ای و سبک زندگی " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سریال های ماهواره ای ، سبک زندگی ، سنت فرهنگی ، پیام رسانه ای ،  فارسی وان ، پی ام سی و الگوهای سبک زندگی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی مصرف فرهنگی و سریال های ماهواره ای

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی مصرف فرهنگی و سریال های ماهواره ای

مقاله علمی و پژوهشی" مصرف فرهنگی و سریال های ماهواره ای " مقاله ای است در 24 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به مصرف فرهنگی و سریال های ماهواره ای ، سبک زندگی ، سنت فرهنگی ، پیام رسانه ای ، مخاطبان فعال ، فارسی وان ، پی ام سی و ام بی سی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی سبک زندگی و سریالهای تلویزیونی

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی سبک زندگی و سریالهای تلویزیونی

مقاله علمی و پژوهشی" سبک زندگی و سریالهای تلویزیونی " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سبک زندگی و سریالهای تلویزیونی ، نظریه کاشت ، جامعه پذیری ، الگوی ترکیبی ، مفهوم سبک زندگی و ارزشهای مذهبی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی کاربرد گفتگو در برنامه تلویزیونی

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی کاربرد گفتگو در برنامه تلویزیونی

مقاله علمی و پژوهشی" کاربرد گفتگو در برنامه تلویزیونی  " مقاله ای است در 18 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به کاربرد گفتگو در برنامه تلویزیونی، گفتگوی رسانه ای ، برنامه گفتگو محور ، ماهیت ارتباطی ، ماهیت گفتگو و کارکرد گفتگو اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی راهبردهای مطلوب و شبکه های تلویزیونی استانی

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی راهبردهای مطلوب و شبکه های تلویزیونی استانی

مقاله علمی و پژوهشی" راهبردهای مطلوب و شبکه های تلویزیونی استانی " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به راهبردهای مطلوب و شبکه های تلویزیونی استانی ، رسانه های محلی ، ماتریس سوات سپهر رسانه ای ، تولیدات رسانه ای ، مدیریت راهبردی و نظریه مینتزبرگ اشاره  نووری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی مدیریت چینش اخبار رادیویی و تلویزیونی

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی مدیریت چینش اخبار رادیویی و تلویزیونی

مقاله علمی و پژوهشی" مدیریت چینش اخبار رادیویی و تلویزیونی " مقاله ای است در 12  صفحه با معرفی 12 منبع که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به مدیریت چینش اخبار رادیویی و تلویزیونی ، برجسته سازی ، چینش اخبار ، الگوهای چینش خبر ، عوامل سازمانی ، عوامل برون سازمانی ، سطوح چینش اخبار و امنیت اجتماعی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی محصولات شبکه های تلویزیونی ماهواره ای و سرمایه اجتماعی

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی محصولات شبکه های تلویزیونی ماهواره ای و سرمایه اجتماعی

مقاله علمی و پژوهشی" محصولات شبکه های تلویزیونی ماهواره ای و سرمایه اجتماعی " مقاله ای است در 34 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به محصولات شبکه های تلویزیونی ماهواره ای و سرمایه اجتماعی ، کالای فرهنگی ، برجسته سازی ، ارتباطات افقی ، ارتباطات عمومی ، تولیدات رسانه ای ، اعتماد ، کاربرد رسانه، قدرت رسانه ، رسانه فعال، قدرت نرم و ابزار دیپلماسی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی فرصت های تعاملی رسانه های اجتماعی ، روزنامه نگاری شهروندی و برنامه های تلویزیونی

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی فرصت های تعاملی رسانه های اجتماعی ، روزنامه نگاری شهروندی و برنامه های تلویزیونی

  مقاله علمی و پژوهشی" فرصت های تعاملی رسانه های اجتماعی ، روزنامه نگاری شهروندی و برنامه های تلویزیونی " مقاله ای است در 19 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به فرصت های تعاملی رسانه های اجتماعی ، روزنامه نگاری شهروندی و برنامه های تلویزیونی ، برنامه سازی تعاملی ، رسانه های شهروندی و شبکه اجتماعی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی کارکرد شبکه های ماهواره ای در جنگ نرم

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی کارکرد شبکه های ماهواره ای در جنگ نرم

مقاله علمی و پژوهشی" کارکرد شبکه های ماهواره ای در جنگ نرم " مقاله ای است در 24 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به کارکرد شبکه های ماهواره ای در جنگ نرم، بازنمایی ، شبکه تلویزیونی ، ماهواره ، جنگ نرم و قدرت نرم اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی آئین زنده ، ارتباط زنده

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی آئین زنده ، ارتباط زنده

مقاله علمی و پژوهشی" آئین زنده ، ارتباط زنده " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به آئین زنده ، ارتباط زنده ، مناسک مذهبی ، مدل ارتباط ، ارتباط آئینی ، برنامه زنده تلویزیونی و واقعیت نمایی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی نشانه شناسی تبلیغات کودکان

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی نشانه شناسی تبلیغات کودکان

مقاله علمی و پژوهشی" نشانه شناسی تبلیغات کودکان " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به نشانه شناسی تبلیغات کودکان ، آگهی های تجاری ، تبلیغات تلویزیونی ، پیام های بازرگانی ، نظریه یادگیری اجتماعی و جاذبه تبلیغ اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی تبلیغات تجاری شبکه های ماهواره ای و سبک زندگی زنان

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی تبلیغات تجاری شبکه های ماهواره ای و سبک زندگی زنان

مقاله علمی و پژوهشی" تبلیغات تجاری شبکه های ماهواره ای و سبک زندگی زنان " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به تبلیغات تجاری شبکه های ماهواره ای و سبک زندگی زنان ، شبکه های تلویزیونی ، کارکرد فرهنگی و آگهی تجاری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی چالش های مدیریت تلویزیون ، رسانه های نوین و بازار آگهی

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی چالش های مدیریت تلویزیون ، رسانه های نوین و بازار آگهی

مقاله علمی و پژوهشی" مدیریت تلویزیون ، رسانه های نوین و بازار آگهی " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به مدیریت تلویزیون ، رسانه های نوین و بازار آگهی ، اقتصاد رسانه ، مدیریت رسانه ، صنعت تبلیغات ، آگهی تبلیغاتی ، آگهی تلویزیونی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert محصل افتخاری یا دانشجوی قلابی؟

دانلود فایل

closeمحصل افتخاری یا دانشجوی قلابی؟

ادعاهای جدید فردی که به دلیل تقلب در ورود به کلاس‌های دانشگاه «شهید بهشتی تهران» توسط حراست دانشگاه شناسایی شده بود، باعث شد تا کاربران فضای مجازی ضمن بررسی این ادعاها، از صدا و سیما برای مصاحبه با وی به عنوان «رتبه برتر کنکور» انتقاد کرده و خواستار برخورد با «مافیای کنکور» و بررسی صحت و سقم ادعاهای فرد مذکور توسط مراجع قضایی شدند. به گزارش گروه تحلیل، ‌تفسیر و پژوهش‌های خبری ایرنا، فردی که مدتی طولانی با ادعای اینکه دانشجوی دانشگاه «شهید بهشتی تهران» و رشته «دندانپزشکی» این دانشگاه است، توسط مسوولان دانشگاه شهید بهشتی شناسایی و توسط نیروی انتظامی مدتی کوتاه بازدداشت شد؛ فیلمی را در فضای مجازی منتشر و اتهاماتی را متوجه دانشگاه شهید بهشتی کرد. این اتفاق باعث شد تا موضوع مورد توجه کاربران شبکه اجتماعی توئیتر قرار گیرد و کاربران با هشتگ «دانشجوی قلابی» به این موضوع واکنش نشان دهند. ماجرای «دانشجوی قلابی» چه بود؟ در آغازین روزهای سال تحصیلی جاری، دانشگاه شهید بهشتی تهران ادعا کرد یک فرد غیر دانشجو، به صورتی غیرقانونی در کلاس‌های رشته «دندان پزشکی» این دانشگاه شرکت داشته است. این دانشگاه در ادامه مدعی شد که فرد مذکور پس از افشای هویت، توسط کلانتری بازداشت شده است؛ اما این پایان کار نبود. مدتی کوتاه بعد مشخص شد که فرد مورد نظر، پیش از این با حضور در برنامه‌های تلویزیونی از جمله برنامه‌ی «گزینه چهار» شبکه «چهار» سیمای جمهوری اسلامی ایران، به عنوان رتبه برتر کنکور و یک «نابغه»، «خانم دکتر آینده» و «افتخارآفرین» معرفی شده و به راهنمایی داوطلبان آزمون سراسری برای حضور بهتر در کنکور نیز می‌پردازد! مجری این برنامه تاکید می‌کند که «همه ما ایرانی‌ها به وی افتخار می‌کنیم!» پس از آن فرد مورد نظر، که در شبکه اجتماعی اینستاگرام خود را به عنوان یک کارآفرین معرفی کرده است، در ویدئوهایی که در این شبکه منتشر کرد، ادعاهایی جدید را مطرح نمود. وی در این ویدئوها مدعی می‌شود که یک نفر از «معتبرترین» و «مرجع‌ترین» افراد دانشگاه شهید بهشتی، با توجه به رزومه و اعتبار علمی وی، به او «مجوز» داده است تا به عنوان «دانشجوی افتخاری» در دانشگاه شهید بهشتی حضور یافته در رشته دندانپزشکی این دانشگاه تحصیل نماید. وی در ادامه ادعاهای خود می‌افزاید که من «مقبولیت و اعتباری خوبی در دنیا داشتم» و برای حضور در دانشگاه نیز «پولی نپرداخته‌ام»؛ اما به دلیل آنکه با برخی مسوولان دانشگاه حاضر به همکاری در برخی «جلسات و فعالیت‌های سیاسی» نشده‌ام، آنان من را اخراج کرده‌اند. وی خود را «قربانی جریانات سیاسی» معرفی می‌کند و مدعی می‌شود که به وی اتهام زده شده است. در ادامه وی مدعی می‌شود که برخی افراد با پرداخت پول و به صورتی غیرقانونی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند. فرد مذکور برای اثبات ادعاهای خود، تصاویری را منتشر می‌کند که بنابر ادعای وی، سند حضور وی در کلاس‌های درس هستند. ادعاها و اتهاماتی که این فرد به مسوولان دانشگاه شهید بهشتی تهران وارد می‌کند، آنقدر جدی هستند که به نظر می‌رسد دستگاه‌های قضایی بطور حتم باید این اتهامات را بررسی و پیگیری نمایند. اما چنین اتفاقی چگونه ممکن است و آیا این ادعاها صحیح هستند؟ دانشگاه شهید بهشتی تهران، در پاسخ به سوالات خبرنگاران، این اتهامات را تکذیب و مدعی شده است که فرد مذکور هرگز دانشجوی این دانشگاه نبوده است و هیچ فردی نمی‌تواند با رزومه و معرفی، دانشجوی این دانشگاه شود. این موضوع باعث شد کاربران شبکه اجتماعی توئیتر ضمن اشاره به این پرونده، نسبت به ابعاد این پرونده واکنش نشان دهند تناقضات در ادعاها بسیاری از کاربران ضمن اشاره به این پرونده، به بررسی میزان صحت و سقم ادعاهای مطرح شده از سوی این فرد پرداختند. کاربری در همین ارتباط می‌نویسد که فرد مذکور در توضیحاتی که شبکه اجتماعی اینستاگرام داده است، می‌گوید من رزومه‌ای قوی داشته‌ام و افتخاری من را پذیرش کرده‌اند. دانشگاه شهید بهشتی هیچ کس را برای رزومه قوی در رشته دندانپزشکی پذیرش نمی‌کند. در تناقض با این ادعا، وی در دو برنامه تلویزیونی، برنامه‌ی راهبردی درس خواندن برای کسب رتبه برتر در کنکور را شرح می‌دهد! بالاخره رزومه یا رتبه؟ کاربر دیگری نیز نوشت: «در مورد این لیست حضور غیاب که فرد مذکور منتشر کرده است، توضیح دهم که این لیست دستی توسط مسوول سایت، وارد سایت می‌شود و هرکسی اسمش را با خودکار در انتهای لیست نوشته باشد هم برایش یک جدول ساخته‌ می‌شود که اسمش را وارد می‌کند. پس این تصاویر به هیچ مدرک معتبری نیست.» یک کاربر نیز نوشت که اگر ادعاهای این فرد درست است، چرا در لیستی که وی در فضای مجازی منتشر کرده است، برابر نامش غیبت خورده است؟ کاربرانی نیز مدعی شدند که ورود به یک دانشگاه و آن هم به مدت طولانی ممکن نیست. کاربری نوشت: «من چهار سال دوره کارشناسی رفتم و آمدم، خانم حراست دم در من را از بچه‌اش بیشتر می‌دید؛ اما باز هم هر روز می‌گفت که کارت دانشجویی شما را برای ورود ببینم.» در عین حال برخی کاربران نیز از این فرد خواستند در صورتی که ادعاهای وی صحیح است؛ تصویری از کارت دانشجویی، ریز نمرات دانشگاهی، معرفی نامه‌های دانشجویی، نامه اشتغال به تحصیل یا سایر مدارک معتبری که هر دانشجویی بایستی این موارد را به حتم در اختیار دارد، به عنوان مدارک مستند و مستدل برای اثبات ادعای خود منتشر نماید. این پرونده اما باعث شد تا بسیاری از کاربران از تجربیات مشابه خود در مورد ورود غیرقانونی افراد مختلف به نام دانشجو به دانشگاه‌های برتر کشور و حضور در کلاس‌های درس بگویند و به این نکته اشاره کنند که در بسیاری از دانشگاه‌ها، ورود و خروج افراد به صورت دقیق کنترل نشده و ممکن است موارد مشابه دیگری نیز صورت پذیرد. یکی از فعالین صنف پزشکی نیز در توئیتی ضمن اشاره به این پرونده نوشت که شایسته است برای دوری از هر نوع قضاوت نادرست به دلیل دخالت یکی از طرفین ذینفع درماجرا، در سطحی بالاتر یعنی معاونت آموزشی و دانشجویی وزارت بهداشت نسبت به رفع ابهامات و دفاع از حیثیت مجموعه آموزشی و دانشگاهی کشور، جهت تنویر افکار عمومی اقدام کنند. صدا و سیما و برنامه‌های آموزشی غیرواقعی اما شرکت فرد مورد نظر در چند برنامه آموزشی به عنوان رتبه برتر کنکور در صدا و سیما نیز مورد توجه کاربران قرار گرفت. کاربری ضمن به اشتراک گذاشتن ویدئوهای حضور وی در برنامه‌های مختلف شبکه‌های تلویزیونی نوشت که فروش آنتن از سوی صدا و سیما و پخش برنامه‌هایی با مدعیان دروغین، خود نوعی از فساد است. کاربر دیگری نیز همین تصاویر را منتشر کرد و آورد که در این فیلم فرد مذکور توضیح می‌دهد که چطور با فقط ۶ ماه درس خوندن توانسته است در کنکور رتبه برتر بیاورد و در رشته دندان پزشکی دانشگاه بهشتی تحصیل نماید! برخی کاربران از مسوولان صدا و سیما این پرسش را مطرح کردند که آیا صدا و سیما درباره ادعاهای مطرح شده در برنامه‌های تلویزیونی مسوول نیست؟ و آیا نباید پیش از دعوت یک مهمان به یک برنامه تلویزیونی آموزشی، در مورد صحت سوابق وی بررسی‌های لازم صورت پذیرد؟ کاربری نیز از مسوولان صدا و سیما پرسید که چه کسی مسوول پاسخگویی به این ادعاهای کذب در یک برنامه تولیدی در این رسانه است؟ ادعاهای عجیب؛ فرصتی برای دیده شدن بسیاری از کاربران معتقدند که چنین اقداماتی، بطور صرف برای دیده شدن است و فرد مورد نظر با این پرونده، توانست تعداد دنبال کنندگان خود در فضای مجازی را بسیار بیشتر کرده و نام خود را در رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح کند. اقدامی که به زعم کاربران، توسط بسیاری از سلبریتی‌های اینستاگرامی دنبال می‌شود و آنان با طرح ادعاهای عجیب و غریب، می‌توانند خود را در فضای مطرح و مخاطبان بسیاری برای خود به دست آورند. برخی کاربران از این فرد خواستند در صورتی که واقعاً عناوین و افتخارات داخلی یا بین المللی دارد، مدارک آن را منتشر کند. کاربری هم خطاب به این فرد مدعی گفت که گر ادعاهای شما درست است پس شرکت در کنکور که برای شما کاری نداشت. شما با آن رزومه قوی و اعتبار جهانی رتبه برتر می‌آوردی و بعد می‌رفتی به عنوان رتبه برتر مصاحبه و کتاب کنکور چاپ می‌کردی! کاربری نیز این پرسش را مطرح کرد که اگر ادعاهای این فرد دروغ باشد، پس چطور می‌تواند به عنوان یک کارآفرین در فضای مجازی معرفی کند؟ آیا نباید این ادعاها مورد بحث و بررسی قرار گیرد؟

more_vert با فرزند خجالتی ام چه کنم؟

دانلود فایل

closeبا فرزند خجالتی ام چه کنم؟

اگر فرزندتان کمرو وخجالتی است، از فعالیتهای انفرادی او بکاهید و او را به سمت فعالیتهای جمعی هدایت کنید. تلویزیون، تبلت و رایانه نمی تواند روابط اجتماعی کودک شما را به طریق درست تقویت کند.

more_vert مقاله تحلیل محتوای تصویر زن در تبلیغات تلویزیون

دانلود فایل

closeمقاله تحلیل محتوای تصویر زن در تبلیغات تلویزیون

مقاله علمی و پژوهشی " تحلیل محتوای تصویر زن در تبلیغات تلویزیون" مقاله ای است در 31 صفحه و با 18 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد مطالعات زنان و خانواده منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث عقب‌نشینی روانی؛ کلیشه‌های جنسیتی؛ لمس اشیاء؛ مناسکی شدن؛ تبلیغات تلویزیون پرداخته شده است چکیده مقاله آگهی‌های بازرگانی به‌عنوان یکی از برنامه‌های تلویزیونی در نمایش و بازتولید جایگاه زنان در جامعه و تداوم کلیشه‌های جنسیتی مؤثرند. هدف اصلی این پژوهش بررسی و مطالعه کلیشه‌های جنسیتی موجود در آگهی‌های بازرگانی است. برای نیل به این مقصود از نظریه نمایش جنسیت گافمن و فنای نمادین تاچمن استفاده نموده‌ایم. در این پژوهش آگهی‌ها ابتدا با توجه به موضوع، تفکیک شده‌اند، سپس به بررسی کلیشه‌های جنسیتی پرداخته شده­است تا مشخص شود آیا در آگهی‌های بازرگانی ایران به‌ویژه با توجه به محتوا، از این حیث تفاوتی در کلیشه‌سازی وجود دارد. روش مورد استفاده در این پژوهش تحلیل محتوای کمی است. جامعه آماری مورد نظر عبارت است از آگهی‌های پخش‌شده در ساعات پربیننده 23-20 از سه شبکه سراسری پرمخاطب سیما (اول، دوم و سوم) از نیمه فروردین تا پایان خرداد 1392، روش گردآوری داده‌ها نیز پرسش­نامه معکوس می‌باشد. نتایج پژوهش حاکی است در آگهی‌ها میان جنسیت بازیگر نقش با حضور در آگهی، شخصیت اصلی آگهی، شیوه تماس با اشیاء، مناسکی شدن فرمان‌بری، نوع شغل، عقب‌نشینی روانی، حضور در موقعیت خانواده و صدای راوی رابطه معنادار وجود دارد و موضوع آگهی در شیوه نمایش تفاوتی ایجاد نمی‌کند. علت این امر، تداوم، ثبات و حضور پررنگ کلیشه‌های جنسیتی به شکل قوی در انواع آگهی، ورای موضوع آن است، که، در همه انواع آن، بازتولید می‌شود. عنوان مقاله [English] Content Analysis of the Portrayal of Woman in Television Advertisements چکیده [English] Commercial advertisements as one of television’s programs are effective in presentation and reproduction of women’s position in society and continuity of gender stereotypes. The main purpose of this research is the study of gender stereotypes. In this regard, theory of gender representation of Goffman and symbolic annihilation of Tuchman were used. In this study firstly, the advertisements were segregated according to their subjects and then were studied regarding their gender stereotypes to specify if there is in Iran, differentiation in stereotyping. The method used was quantitative content analysis with reverse questionnaire. Population was commercial advertisements from 20:00 to 23:00 among three channels (channel 1, 2 and 3). The results showed that there is significant relation between gender of performer and presence in advertisements, main character of advertisements, touching of objects, ritual subordination, and voice of narrator and the subject of the advertisements do not affect their method of presentation. This is due to the outstanding stability of gender stereotypes in commercial advertisements behind the subject of advertisements. According to these results, gender stereotypes are re-produced and depicted regardless of what the subject of advertisements is.  کلیدواژه‌ها [English] mental retreat, Gender Stereotypes, touching of objects, ritual subordination, television advertisement دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند 

more_vert هر شب برای کودکتان کتاب بخوانید

دانلود فایل

closeهر شب برای کودکتان کتاب بخوانید

زمانی که کودکتان را به سوی رختخوابش می برید معمولا برای یک استراحت جانانه آماده می شوید! اما قبل از نثار آخرین بوسه، چیز دیگری لازم است انجام دهید:

more_vert تربیت و فناوری های نوین

دانلود فایل

closeتربیت و فناوری های نوین

در دنیای پرشتاب فناوری‌های نوین، ابزارهای ارتباطی نظیر موبایل، رایانه و .... به‌عنوان یک فرصت یا تهدید، دست‌اندرکاران تربیت نسل جوان را با چالشی بزرگ روبه‌رو کرده است. فناوری رسانه‏ای به عنوان یکی از پیامدهای مدرنیسم، با حضور در خانواده‌ها ، کارکردهای خانواده را تغییر داده است. استفاده گسترده از این فناوری و امکان دسترسی آسان به منابع اطلاعاتی و متنوع باعث به وجود آمدن شکاف تربیتی بین آموزه های خانواده و فرزندان شده است.