جستجو در بایگانی
برای جستجو در عنوان حداقل ۴ حرف وارد کنید.
//

_____.

//

_____.

_

_

_

 
 
همه پایه‌ها
more_vert مقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و ارتقاء سطح تولیدات خبری

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و ارتقاء سطح تولیدات خبری

مقاله علمی و پژوهشی" سواد رسانه ای و ارتقاء سطح تولیدات خبری " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد رسانه ای و ارتقاء سطح تولیدات خبری ، خبرنگاران ، دبیر خبر و مولفه های سواد رسانه ای اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

همه پایه‌ها
more_vert مقاله علمی و پژوهشی حکمرانی خوب و ارتقاء توسعه انسانی

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی حکمرانی خوب و ارتقاء توسعه انسانی

مقاله علمی و پژوهشی" حکمرانی خوب و ارتقاء توسعه انسانی " مقاله ای است که در 24  صفحه در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت دولتی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به حکمرانی خوب، شاخص توسعه انسانی، روش GLS و ارتقاء توسعه انسانی اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

همه پایه‌ها
more_vert مقاله علمی و پژوهشی نقش رسانه و سقف شیشه ای در ارتقاء جایگاه زنان

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی نقش رسانه و سقف شیشه ای در ارتقاء جایگاه زنان

مقاله علمی و پژوهشی" نقش رسانه و سقف شیشه ای در ارتقاء جایگاه زنان " مقاله ای است که در18 صفحه و با 19 عنوان فهرست در مجلات معتبر علمی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به نقش رسانه ، سقف شیشه ای،تلویزیون، رسانه های جمعی و ارتقاء جایگاه زنان اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

همه پایه‌ها
more_vert مقاله علمی و پژوهشی ارتقاء سرمایه اجتماعی و بهبود عملکرد سازمان

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی ارتقاء سرمایه اجتماعی و بهبود عملکرد سازمان

مقاله علمی و پژوهشی" ارتقاء سرمایه اجتماعی و بهبود عملکرد سازمان " مقاله ای است که در20 صفحه و با 21 عنوان فهرست در مجلات معتبر علمی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به ارتقاء سرمایه اجتماعی، کارآیی ، اثربخشی ، علوم رفتاری ، اعتماد ، شبکه رسمی و بهبود عملکرد سازمان اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

همه پایه‌ها
more_vert مقاله علمی و پژوهشی ارتقاء بهره وری و سرمایه های انسانی رسانه ملی

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی ارتقاء بهره وری و سرمایه های انسانی رسانه ملی

مقاله علمی و پژوهشی" ارتقاء بهره وری و سرمایه های انسانی رسانه ملی " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به ارتقاء بهره وری و سرمایه های انسانی رسانه ملی ، بهره وری ، مدیریت رسانه و اهداف استراتژیک اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

همه پایه‌ها
more_vert مقاله علمی و پژوهشی مدل های ارتباطی ، ارتقاء آگاهی و حقوق شهروندی

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی مدل های ارتباطی ، ارتقاء آگاهی و حقوق شهروندی

مقاله علمی و پژوهشی" مدل های ارتباطی ، ارتقاء آگاهی و حقوق شهروندی " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به مدل های ارتباطی ، ارتقاء آگاهی و حقوق شهروندی ، رادیو تلویزیون ، مخاطب فعال و برجسته سازی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

همه پایه‌ها
more_vert مقاله علمی و پژوهشی ارتقاء سواد رسانه ای و جامعه مدنی

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی ارتقاء سواد رسانه ای و جامعه مدنی

مقاله علمی و پژوهشی" ارتقاء سواد رسانه ای و جامعه مدنی " مقاله ای است در 12 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به ارتقاء سواد رسانه ای و جامعه مدنی ، نهادهای مدنی ، تعریف سواد رسانه ای ، اصول سواد رسانه ای ، ویژگی جامعه مدنی و فرهنگ گفتگو اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

همه پایه‌ها
more_vert مقاله علمی و پژوهشی ارتقاء سرمایه اجتماعی میان گروهی

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی ارتقاء سرمایه اجتماعی میان گروهی

در این مقاله علمی و پژوهشی که در 23 صفحه و با 40 عنوان فهرست منبع ارائه شده انسجام اجتماعی ، ادراک عدالت ، سیاست رسانه ای ،ارتقاء سرمایه اجتماعی و سرمایه اجتماعی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و در زمینه یافته های پژوهشی بحث و بررسی شده و نتایج آماری ارائه گردیده است دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد از نتایج این پژوهش و تحقیق علمی می توانند در رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد به عنوان یکی از منابع استفاده نمایند.

همه پایه‌ها
more_vert مقاله علمی و پژوهشی رهبری تحول آفرین ،ارتقاء عملکرد و سرمایه اجتماعی

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی رهبری تحول آفرین ،ارتقاء عملکرد و سرمایه اجتماعی

در این مقاله علمی و پژوهشی که در 23 صفحه و با 56 عنوان فهرست منبع ارائه شده است سرمایه اجتماعی، رهبری تحول آفرین،ارتقاء عملکرد ، مدیریت دانش ، نوآوری، یادگیری سازمانی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و در زمینه یافته های پژوهشی بحث و بررسی شده و نتایج آماری ارائه گردیده است دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد از نتایج این پژوهش و تحقیق علمی می توانند در رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد به عنوان یکی از منابع استفاده نمایند.

همه پایه‌ها
more_vert مقاله علمی و پژوهشی راهبردهای مطلوب و شبکه های تلویزیونی استانی

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی راهبردهای مطلوب و شبکه های تلویزیونی استانی

مقاله علمی و پژوهشی" راهبردهای مطلوب و شبکه های تلویزیونی استانی " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به راهبردهای مطلوب و شبکه های تلویزیونی استانی ، رسانه های محلی ، ماتریس سوات سپهر رسانه ای ، تولیدات رسانه ای ، مدیریت راهبردی و نظریه مینتزبرگ اشاره  نووری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

همه پایه‌ها
more_vert مقاله علمی و پژوهشی محصولات شبکه های تلویزیونی ماهواره ای و سرمایه اجتماعی

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی محصولات شبکه های تلویزیونی ماهواره ای و سرمایه اجتماعی

مقاله علمی و پژوهشی" محصولات شبکه های تلویزیونی ماهواره ای و سرمایه اجتماعی " مقاله ای است در 34 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به محصولات شبکه های تلویزیونی ماهواره ای و سرمایه اجتماعی ، کالای فرهنگی ، برجسته سازی ، ارتباطات افقی ، ارتباطات عمومی ، تولیدات رسانه ای ، اعتماد ، کاربرد رسانه، قدرت رسانه ، رسانه فعال، قدرت نرم و ابزار دیپلماسی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

همه پایه‌ها
more_vert مقاله علمی و پژوهشی سرمایه اجتماعی و ارتقاء تعلق مکانی

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی سرمایه اجتماعی و ارتقاء تعلق مکانی

در این مقاله علمی و پژوهشی که در 29 صفحه و با 43 عنوان فهرست منبع ارائه شده است سرمایه اجتماعی، تعلق مکانی ، سکونت پایدار ، زیست بوم عاطفی و خانوار روستایی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و در زمینه یافته های پژوهشی بحث و بررسی شده و نتایج آماری ارائه گردیده است دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد از نتایج این پژوهش و تحقیق علمی می توانند در رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد به عنوان یکی از منابع استفاده نمایند.

همه پایه‌ها
more_vert مقاله علمی و پژوهشی ارتقاء سرمایه اجتماعی و نظریه داده بنیاد

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی ارتقاء سرمایه اجتماعی و نظریه داده بنیاد

در این مقاله علمی و پژوهشی که در22 صفحه و با 52 عنوان فهرست منبع ارائه شده است سرمایه اجتماعی، نظریه داده بنیاد ، سازمانهای دولتی و شبکه ها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و در زمینه یافته های پژوهشی بحث و بررسی شده و نتایج آماری ارائه گردیده است دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد از نتایج این پژوهش و تحقیق علمی می توانند در رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد به عنوان یکی از منابع استفاده نمایند.

همه پایه‌ها
more_vert بازخورد در کلاس درس

دانلود فایل

closeبازخورد در کلاس درس

بازخورد عاملی است که در تحقق  اهداف آموزشی و بهبود کیفیت یادگیری ، ارتقاء سطح کیفی آموزش و عملکرد فراگیران ، نقش بی بدیلی دارد و به عنوان مغناطیس توجه، عامل مهمی است که توجه  ذی‌نفعان(دانش آموز و والدین) را به خودجلب می نماید ؛چراکه در این حوزه ،بازخورد،آیینه ی بازتاب داوری وتصمیم ها ی معلم است./گ                                 تهیه کننده: فرامرز علی پور 

همه پایه‌ها
more_vert دانلود مقاله علمی و پژوهشی آینده پژوهی سرمایه فرهنگی

دانلود فایل

closeدانلود مقاله علمی و پژوهشی آینده پژوهی سرمایه فرهنگی

مقاله علمی و پژوهشی آینده پژوهی سرمایه فرهنگی در خانواده ایرانی به روش مدل سازی مقاله ای است که در 17 صفحه و با 41 عنوان فهرست منابع منتشر شده است  چکیدهآینده پژوهی فراتر از پیش‌بینی و به معنی هنرِ شکل دادن به آینده ‌است؛ به آن شکل که آینده را می‌خواهیم. امروزه تغییرات فناوری و متعاقبا تغییر در دیگر جنبه های زندگی، افزایش روز افزون وابستگی متقابل کشورها و ملل، تمرکز زدایی جوامع و نهادهای موجود که بدلیل گسترش فناوری اطلاعات شتاب بیشتری یافته است، تمایل روزافزون به جهانی شدن به همراه حفظ ویژگیهای ملی و فرهنگی و بسیاری عوامل دیگر، لزوم درک بهتر از تغییرات و آینده را برای دولتها و جوامع ایجاب می کند. یکی از مولفه های اساسی برای رویارویی با چالشها، آینده پژوهی است که دانشِ در برگیرنده تمام جنبه های مطالعه و پژوهش درباره آینده می باشد. آﻳﻨﺪه پژوهی سرمایه فرهنگی در خانواده از ﻣﺒﺎﺣﺜﻲ اﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﺎ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﭘﺎﻳﺪار ارتباط ساختاری دارد. یکی از نیازهای اساسی توسعه یافتگی در هر جامعه، چینشِ تحولات آینده سرمایه فرهنگی است. به علت پررنگ بودن نقش خانواده در ایران و اهمیتِ روند تغییراتِ کارکردهای فرهنگی خانواده، لازم است سرمایه فرهنگی خانواده را بصورت دلخواه آینده پژوهی نمود و مسیر رسیدن به توسعه فرهنگی پایدار را تسهیل کرد. به این منظور، سنجه هایی جهت آینده پژوهی انتخاب و با توجه به وزنِ آنها، مدل سازی شده است. هدف این مقاله آینده پژوهی ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ خانواده ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از روش ﻣﺪل سازی است. از نظر هدف پژوهش ﻛﺎرﺑﺮدی و از ﻧﻈﺮ ﮔﺮدآوری اﻃﻼﻋﺎت، ﭘﻴﻤﺎﻳﺸﻲ می باشد. روش پژوهش ترکیبی از روشهای کیفی و کمی بوده و ﺑﺮای ﺗﺠﺰﻳﻪ و ﺗﺤﻠﻴﻞ داده ﻫﺎ در ﺳﻄﺢ آﻣﺎر ﺗﻮﺻﻴﻔﻲ از ﻧﺮم اﻓﺰار23 spss و در ﺳﻄﺢ آﻣﺎر استنباطی از ﻧﺮم اﻓﺰار PLS[i] استفاده شده است. ﻳﺎﻓﺘﻪ ﻫﺎی ﭘﮋوﻫﺶ ﭘﺲ از ﺗﺤﻠﻴﻞ ﻋﺎﻣﻞ ﺳﺎﺧﺘﺎری، مشخص کننده وزن و اهمیتِ سنجه هایی در مدل مفهومی شدند تا با برنامه ریزی هایی در جهت ارتقاء آنها، به آینده دلخواهِ سرمایه فرهنگی در خانواده ایرانی دست یابیم.

همه پایه‌ها
more_vert اوقات فراغت

دانلود فایل

closeاوقات فراغت

غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و برنامه ریزی صحیح، اصولی و هدفمند برای هدایت رفتاری و شکوفا کردن استعدادهای خدادادی این عزیزان از مهم ترین ارکان فلسفه وجودی نظام تعلیم و تربیت است فضای مدرسه هر چند هم از امکانات پرورش و مربیان کار آمد برخوردار باشد به تنهایی نمی تواند سکوی نیازهای روانی و تربیتی کودکان، نوجوانان و جوانان باشد.

همه پایه‌ها
more_vert مدرسه پویا

دانلود فایل

closeمدرسه پویا

امروزه تغییر و تحولات عظیم در سیستم آموزشی، مدارس را به پویایی و حرکت در جهت سازگاری با این تحولات سوق می دهد. این امر منجر به ارائه راهکارهایی جهت ارتقاء سیستم آموزشی و یادگیری دانش آموزان، پیشرفت تحصیلی و ارتقاء مدارس شده است. چگونگی داشتن یک مدرسه پویا یکی از سوالات مهمی است که مدیران و موسسان مراکز آموزشی با آن مواجه هستند. به مدارسی که از سیستم آموزشی پویا استفاده کنند، مدرسه پویا گفته می شود. در این سیستم، مجموعه ی آموزشی بر اساس ارتباط بین کیفیت و کمیت ارزیابی و از طریق همکاری افراد در مجموعه، اهداف آموزشی، مسئولیت ها، اولویت ها و نتایج ارزشیابی ها بررسی می شوند تا نقاط ضعف مجموعه  مشخص شود و راهکارهای لازم برای برطرف کردن این نقاط ارائه گردد.

همه پایه‌ها
more_vert کتاب مدیریت روابط عمومی

دانلود فایل

closeکتاب مدیریت روابط عمومی

مدیریت روابط عمومی تألیف: وی.کی ترجمه دکتر رحمان سعیدی فصل اول: اصول و جایگاه روابط عمومی هافصل دوم: روابط عمومی چیست و چرا ؟فصل سوم: اصول روابط عمومیفصل چهارم: محتوای سازمانی روابط عمومیفصل پنجم: مشاوره روابط عمومیفصل ششم: آموزش روابط عمومیفصل هفتم: روابط عمومی به عنوان بخشی از وظایف دیگرفصل هشتم: اجرافصل نهم: اداره مطبوعات و رئیس اداره مطبوعات

همه پایه‌ها
more_vert تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات

دانلود فایل

closeتاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات

به گفته یکی از نظریه پردازان تبلیغات، اعتماد یکی از بزرگ ترین مشکلات تبلیغات به ویژه تبلیغات اینترنتی است. به خصوص در عصر قدرت مشتری... پنج تکنیک مهم در تبلیغات،به ویژه تبلیغات نوین: 1.تکنیک گریز از بن بست تبلیغات: بر اساس این تکنیک ، ساختن یک سایت و تبلیغات آن در شبکه جهانی اینترنت مانند ساختن ویترین مغازه در یک بن بست است . زیرا کسی از آدرس سایت ها به خودی خود خبر ندارد.و باید به نحوی با نشانی سایت آشنا شود و به آن مراجعه کند. پس اولین سوالی که باید از خود بپرسید این است که چه طور و با چه تکنیکی میتوانید مخاطبان را وادار به بازدید از سایت کنید.

همه پایه‌ها
more_vert خلاصه کتاب روابط عمومی و تبلیغات

دانلود فایل

closeخلاصه کتاب روابط عمومی و تبلیغات

نکته اول اینکه دانسته وشناخته ایم که خواه ناخواه در فعالیت های تبلیغی و در کلیت آن بر خلاف روابط عمومی که قناعت محور و اساس است، مؤلفه ترغیب نقش عمده واصلی را ایفاء می کند. فصل اولتعریف روابط عمومی:روابط عمومی تعاریف گوناگونی دارد اما در یک جمله کوتاه ونسبتاً نزدیک به مفهوم (( آینه تمام نمای یک موسسه است)) .بخش بزرگ رسالت روابط عمومی ها ارائه کردن ، نشان دادن وانتشار وپخش فعالیتها وعملکردهای واقعی دستگاه زیربط به جامعه ، گروه و جمعیتی که بنحوی با آنها در ارتباط هستند می باشد .و در نهایت روابط عمومی عبارتست از (( ابلاغ اطلاعات واقعی مؤسسه به مخاطبین زیربط و کسب نظریات انها به منظور ایجاد حس تفاهم )) .